mAZE Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Ja gikk greit når jeg fant batteriet. Var liksom det som var problemet hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hva gjør jeg etter den blå chippen i white room? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Noen som har prøvd seg på neste rom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hehe... Godt spørsmål. Sitter fast igjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hehe... Godt spørsmål. Sitter fast igjen jeg Er du på Viridiana? isåfall tror jeg at jeg har kommet ganske langt, har nesten fyllt opp hele siden med ting... Hva har du funnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Den der kontrolleren.. Hva man med den når den er fylt opp med chips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 Når dere spør om ting så si hvilket rom dere er i da det er umulig å gjette seg til hele tia. "Hva gjør jeg etter den blå chippen i white room? " Umulig og si da ingen vet hva du har gjort før. Men finn alle chipene og få de inn i fjernkontrollen for å få den til å virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Det skjønte jeg men hvordan får jeg den til å virke.. Sier bare "dang" når jeg trykker på knappen ikke noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 ¨å bruke den på rett sted vettø.. på den blå døra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 eyyy .. takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 White room unnagjort på 55 min. Løste seg etter den fjernkontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 Viridian room da? Er det noen som klarer den uten hjelp? Jeg sleit leeenge med den igår gitt! Ett helvete å få til den boksen med symbolene,men når en skjønnte hvordan det skal gjøres gikk det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Var ikke så vanskelig det hvite rommet der gitt.. Så da får jeg prøve meg på viridian room da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 White room gikk greit, men må si jeg sliter med Viridian rommet. Er det noe spesielt med de tegna som kom frem etter at jeg brente papiret? Og er det noe mer som kan/skal plasseres i hyllen atme den tingen som lager lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 Tegn på papiret er det noe spess med ja,alle de kinesiske tegna skal plasseres på korset på ett vis,det blir da en soul boks el no... hehe ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå