Tech9 Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Viridian Room var litt tricky ja, men det gikk da det også.. Blue Chamber var simpel da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 forstår ikke en dritt av blue chamber jeg.. Har fått tak i mange ting men.. hva skal en gjøre med de?? Er det noe med den spillegreien i hylla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 I Blue Chamber finner jeg bare tre ting. Og er da ikke noe hylle der.. Nei, den skjønte jeg absolutt ingenting av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Å faen,den har jeg ikke sett. Skal prøve nå.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Noen som får den til? Skjer ingenting mer,nå har jeg sendt både papir med skrift og penger i boksen.. får det bare tilbake jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Blue Room var hard. Har 4 ting, tegna litt på seddelen, arket osv, men står heelt fast nå. Noen som finner ut noe om telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Send papiret etter du har rabla på det i røret,det du får tilbake da er nr du skal ringe.. dvs bokstaver =tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Hmm... får det ikke til. Jeg rabla "Help Me" på det, men får tilbake samme papir, men med et dødningehode mellom de to ordene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 1=ab 2=cd osv... Hode er 1 av to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Finner ikke noe penger.. "Hode er 1 av to"?? Den tok jeg ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Penger = bilde. Men får enda ikke til å taste riktig nummer jeg altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 1-ab 2cd osv Hodeskallen er enten *-# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Får det bare ikke til. Send "svaret" i PM viss du ikke vil skrive det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 hvordan finner jeg koden til safen på crimson rommet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 hvordan finner jeg koden til safen på crimson rommet?? Koden er på den html sia som står på lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå