Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 noen her som har klart virdian room? har funnet 2 bilder, 1 øl flaske, 1 medisin flaske, svart hår, en "bodde" stikker, er det noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 har forresten funnet alle de kinesiske tegna og. hva skjer nå? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Tegn på papiret er det noe spess med ja,alle de kinesiske tegna skal plasseres på korset på ett vis,det blir da en soul boks el no... hehe ikke lett hvilket kors?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 og en lighter, hva skal jeg brenne ? :;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Brenn under papiret..du får da opp tegna. Hele brettet blir nesten fullt av ting så det er bare å leite.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 hmm, fikk sånn røkelse drit. men hvilket papir? å hvordan brenner jeg ? :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Synes å huske at jeg runda dette "spillet" for en tid tilbake. Underholdende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Noen som teste White chamber.. var jo faenmeg helt umulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Å? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 hvor er det papiret jeg skal brenne?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 Søppeldunken tenker jeg,det med hår på,se på alle tinga du har på høyresida du,også løfter du opp søppeldunken og tar lighteren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Søppeldunken tenker jeg,det med hår på,se på alle tinga du har på høyresida du,også løfter du opp søppeldunken og tar lighteren også. jeg begynte på nytt, å nå får jeg ikke lov til å løfte søppeldunken :S merklige greier. jeg har prøvd å brenne håret på den røkelsespinne, og jeg har prøvd å trykt først på lighteren, så på papiret, men får ikke fyr. må jeg legge fra meg håret en plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 hehe,nei. ta fram papiret og trykk så på lighteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 hehe,nei. ta fram papiret og trykk så på lighteren. du mener at jeg skal trykke på papiert, så about item, så trykke på lighteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 kan bli gal av dette, hvorfor i hel*** får jeg ikke løfte søppeldunken da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå