SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 http://www.gatebil.no/index.php?id=51&pageid=142 Denne så lekker ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 syns BMW skulle mekket en ny 8-serie ... skikkelig 575m/612/Vanquish/CL65- KNUSER.. med en fin 12'er i... 860 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Det hadde vært rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 hadde vært tøft å se BMW vise seg litt frem... M-bilene er jo vanvittige de... men kan vel neppe sammenliknes med noen Ferrari eller Zonda eller Mclaren eller noe i den dur... en BMW mye mer vanvittig en det vi har sett til nå.. en bil som ikke var for folk flest slik M-bilene jo egentlig er... ( i alle fall i land hvor avgiftene ikke er på vidda.. GB f.eks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 hadde vært tøft å se BMW vise seg litt frem... M-bilene er jo vanvittige de... men kan vel neppe sammenliknes med noen Ferrari eller Zonda eller Mclaren eller noe i den dur... en BMW mye mer vanvittig en det vi har sett til nå.. en bil som ikke var for folk flest slik M-bilene jo egentlig er... ( i alle fall i land hvor avgiftene ikke er på vidda.. GB f.eks) Sant det, bmw burde lage mere sånt, Få fram klasikere sånn som 2800 cs feks, Osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Veldig dyrt å komme opp med slike ting.. og BMW har vel strengt tatt ikke penger nok til å kunne sjanse på at noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Veldig dyrt å komme opp med slike ting.. og BMW har vel strengt tatt ikke penger nok til å kunne sjanse på at noe.... Åå? Har Bmw penge problemer?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 nei det har de vel ikke tror jeg... men ingen kan ta sjansen på å lage noe som det ikke er noe marked for.... er jo ekstremt viktig at det bilfabrikkene lager vil bli likt og kjøpt av forbrukerene... Det er jo altid et lite sjansespill å slippe en ny bil på markede... om du så det programet på Disco-Channel om BMW 6-serie så ser man hvordan ting foregår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 nei det har de vel ikke tror jeg... men ingen kan ta sjansen på å lage noe som det ikke er noe marked for.... er jo ekstremt viktig at det bilfabrikkene lager vil bli likt og kjøpt av forbrukerene... Det er jo altid et lite sjansespill å slippe en ny bil på markede... om du så det programet på Disco-Channel om BMW 6-serie så ser man hvordan ting foregår Åja, ja.. det er jo sant.. Litt OT, Solgt bilen din eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 ja halvveis... overlatt den til Far... Skal kjøpe meg en ny bil snart håper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 åå.. julegave da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 nei... det var han som betalte servicer og alle de greiene der uansett.. så det var like greit... også han som i stor grad brukte den... men det var greit å bli kvitt den egentlig... har jo noen andre biler som jeg kan kjøre så jeg trengte den egentlig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Haha, Regner med a du er sånn ultra riking da eller? Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 JEG er ikke rik i det hele tatt ... derfor jeg skal ha en E32 7-serie ..hehe.. ( tror jeg må be far om et lån .. de gammle 7'erne drikker bensin som faen) Blir helt gal av Moderne Automat-Gearkasser som aldri klarer å være konsekvente på om de vil holde på gearene eller ikke.. skrekk og gru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 Da så! Lykke til meg kjøp da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå