mEhE Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 hvor er det lavest punkte på 325 e30? må kjøre 2kmt max over en fartshump.vis ikke tar det nedi. har gts kitt og senking. er nesten litt redd for å plutselig stå å vippe på en fartshump hehe bunbanna sitter vel også ganske nært bakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Bunnpanna sitter nert bakken ja... men jeg regner med at du tar nedi på midta av bilen og ikke midt mellom framhjula... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2005 skraper ikke nedi midten nei:-) , har jeg for stor fart skraper det foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Tipper laveste punktet er mellompotta midt under bilen eller girkassa.. Der gikk min E30325i nedi den gangen jeg hadde en slik med 60/60 senking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Dette får meg til å revurdere 60-40 senking, kanskje jeg nøyer meg med 40-40 Er ikke verdens beste veier her, spesielt veien opp til huset har en fin "delle".... Trådstarte: Er det ikke bare å stoppe når det skraper, så går du ut av bilen og sjekker hvor den tar borti? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 bunnpanne eller eksos d ja vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJ Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 min e30 tar nedi eksosen på fartshomper med 2 stk i baksetet hvertfall, kan være det er demperene som begynner å bli slitt. Tror den er senket 50/50 ifølge tidligere eier, men er litt i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Desember 29, 2005 Share Skrevet Desember 29, 2005 Siden du skraper nedi på fronten og bakenden og har GTS styling vil jeg tru det er stylinga di som skraper nedi... Med andre ord, ingenting skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 30, 2005 Share Skrevet Desember 30, 2005 Hvorfor ikke bare legge deg ned under bilen og se..? Som regel en del av eksosen som er laveste punktet. Mer enn 40/40 senking på "bygda" er mer til bry enn til fordel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bauf2k Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 min e30 tar nedi eksosen på fartshomper med 2 stk i baksetet hvertfall, kan være det er demperene som begynner å bli slitt. Tror den er senket 50/50 ifølge tidligere eier, men er litt i tvil. du mener vel fjørene? blir vel ikke lavere om demperne blir slitt?,mener jeg.. edit: ja,den blir vel mykere..hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Er garantert mellom potten, som oftest denne som tar nedi. Når jeg hadde 60-60 senking på min bil klarte jeg faktisk å bøye nedre del av hjulbuen ut med dekket når jeg svingte i en sving med "god" helling. Så lavt er ikke gøy i dette landet nei..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 har ikke fått sett enda... litt flaut å stoppe midt i byen for å se under bilen:-) men lyden kommer fra baken og foran... foran er jeg nesten 100%sikker det er fangeren..for håpe det er det samme bak... kittet bygger jo så å si likt ned på foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 har ikke fått sett enda... litt flaut å stoppe midt i byen for å se under bilen:-) men lyden kommer fra baken og foran... foran er jeg nesten 100%sikker det er fangeren..for håpe det er det samme bak... kittet bygger jo så å si likt ned på foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå