Gå til innhold

Bimmers Treff?

SteffenM2
 Share

Hadde dette vært noe?  

126 stemmer

1. 1. Hadde dette vært noe?

• Ja! Dette høres bra ut!
      124
    • Nei! Dette høres kjedelig ut!
      3

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gudvangen ligger 15 mil frå Bergen og ca 30mil frå Oslo... Det ligger langs hovedvegen mellom Bergen - Oslo...

Overnatting er ikkje noko problem. Er faktisk ein campingplass 15 km ifrå Gudvangen der det pleier å være "van- treff". Er altså plass til ein del folk der. Ellers har Gudvangen ein stoooor parkeringsplass, 2 greie nok campingplasser osv. Og som Ovex seier, så er det i nærleiken av Lærdalstunnelen. Kan sei kor fotoboksane står og ellers er det berre å teste det bilen er god for. Er ikkje trafikk om natta og vegen er rett fram... Kan sette på cruisecontrol og rattlås i 250 viss ein vil... (NESTEN)

Ellers er det jo berre kos viss ein skal reise eit lite stykke... Ein tar med seg 3 - 4 venner og tar ein hyggelig biltur...

Viss bmw 1 reise ifrå Trondheim klokka 9, så ringer han bmw 2 når han nærmer seg, som igjen ringer bmw 3 når dei kjeme dit han bur. Bmw 1, 2 og 3 kan jo møte Bmw kolonne 4 - 8 når dei nærma seg Bergen eller noko sånt... Hadde jo vært kult viss folk hadde lagt inn beskjed om reiserute og kortid dei reiste, så kunne folk ha hengt seg på "kolonna" når dei passerte der dei forskjellige folka bur...

Kan jo snakka litt med hotellsjefen i Gudvangen dersom det er aktuelt med eit treff her. Det er ikkje nåken wow rom, men det er eit stort motell osv men det er berre 40 rom eller nåke. Men er jo i tillegg 2 greie nok campingplasser, så at det er overnattingsplass til ein 150 - 200stk total er nok barnemat. Ellers er det jo som sagt ein stor campingplass i Flåm og hotell der. Skulle det bli veldig mange som vil komme, kan eg ordne grupperabatt på hotellet i Flåm, i og med at eg har jobba der ein lang periode. Flåm er 17 km gjennom tunnell frå Gudvangen. Rekne med at dei fleste av dekan har lyst til å drikke, men for dei av dekan som vil tilbake til Flåm, så ordne eg dette. Koste vel ein 50kr per person med taxi dersom det er full taxi, eller så kan eg skaffa sjåfør som kan køyra for 100kr per tur uavhengig om det er full bil eller ikkje... Kan også her skaffe minibuss.

For dei av dekan som ikkje vil kaste vekk penger på å overnatte på hotell eller campingplass, så kan de få slå opp telt der eg bur. Har fleire store områder som er inngjerda, så det er ikkje noko problem. Kunne jo faktisk ha satt opp eit par partytelt her og hatt festen der.

Dersom folk hadde bestemt seg innan mars, så kunne eg ha hørt litt med campingplassane, hotella og festlokale, så ska eg ordne det. Festlokale kan eg ordna, men folk må sjølv halde drikke, mat og peng til overnatting. Men skal som sagt ordne ein fin pris på overnatting, og dersom det blir ein del som kjeme, så kan eg ordne ein kokk ifrå hotellet, slik at det blir servering av bakte poteter, grillbein osv ute... MMM..

Er 3-menningane mine som drive butikken i Gudvangen, så dersom ein plutseleg skulle få lyst på chips eller noko i den duren, så skal ein nok klare å ordne dette. Med mindre det er klokka 5 på natta...

Håpe folk er positive til dette. Er som sagt ein litt liten plass, men det gjere at det er lettare å få til ting. Kan snakke med politiet å få tillattelse til å drikke på offentleg plass osv. INGEN problem. Kan til og med få ordna det slik at me har eigen tilgang til 5 - 15 offentlege toalett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, akrobat. Hylland har lagt inn en god søknad, må innrømme det. Men samtidig gjør avstanden det umulig å legge det til f.eks. en helg hvis man jobber man-fre. Tar jo nesten et døgn i effektiv kjøring, pluss hvile og mat osv. Jeg har en sånn jobb at jeg kan disponere dagen selv, så kan jobbe inn et par dager sånn at jeg får fri fredag og mandag, men er ikke sikker på at det er nok? Da må det nesten bli lagt til ferien ellers er det utelukket for min del. Hvis Hylland må ha påmelding innen mars, så bør tidspunkt være bestemt også.

Edit: http://aurland.com/gudvangen/index-g.htm Nydelig plass, Hylland. Ingen tvil om det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som ett flotters sted. Vet ikke hvor lang tid jeg bruker dit, men ei stund går det nok ja.. Og jeg får ikke med meg en dritt. :D Ett par soveposer maks. Men det får da gå. Ha bilen på henger og ta en annen bil å frakte den med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folka!! Vi må ha det kanskje litt på sen sommeren, i alle fall et par månder etter juli! får da tar jeg og en kamerat(18år neste juli) og kjører 02 en opp!

Et par mnd etter juli?? Er du gal gutt? Skal da vel ikke ha noe vintertreff heller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudvangen er bra den! Men er ikkje treff i august seint? ta det på vår/sommer parten? KANON!!!

Eg e helt gira på det her!!!

kORLEis er det med overnatting og sånn da? stor plass for å stille ut bimmersene våre?

skjenkebeviling i området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...