Gå til innhold

Bimmers Treff?

SteffenM2
 Share

Hadde dette vært noe?  

126 stemmer

1. 1. Hadde dette vært noe?

• Ja! Dette høres bra ut!
      124
    • Nei! Dette høres kjedelig ut!
      3

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gudvangen er bra den! Men er ikkje treff i august seint? ta det på vår/sommer parten? KANON!!!

Eg e helt gira på det her!!!

kORLEis er det med overnatting og sånn da? stor plass for å stille ut bimmersene våre?

skjenkebeviling i området?

Overnatting og sånt står før i innlegga mine, men eg kan sei det sånn at overnatting er ikkje noko problem med mindre det blir mange hundre og ingen gidder å overnatte i telt.

Plass for å stille ut bimmerene ekje nåke problem... Skjenkebevillinga er til klokka 2, men kan uten problem få den utvida til klokka er 3 trur eg... Men så lenge me har privat fest, så trenge ein vel ikkje skjenkebevilling eller`???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudvangen er bra den! Men er ikkje treff i august seint? ta det på vår/sommer parten? KANON!!!

kORLEis er det med overnatting og sånn da? stor plass for å stille ut bimmersene våre?

Overnatting og sånt står før i innlegga mine, men eg kan sei det sånn at overnatting er ikkje noko problem med mindre det blir mange hundre og ingen gidder å overnatte i telt.

Plass for å stille ut bimmerene ekje nåke problem... Skjenkebevillinga er til klokka 2, men kan uten problem få den utvida til klokka er 3 trur eg... Men så lenge me har privat fest, så trenge ein vel ikkje skjenkebevilling eller`???

nei, det er vel ikkje noke problem, men en bør avtale med lokalt politi og sånn, så det ikkje blir mykje penger i statskassa fra fulle bimmers folk! pga drikking på "offentlig plass". Desutten er jo det positivt for Gudvangen som turist plass, et sånt treff tiltrekker seg oppmerksomheit og kansje media ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er vel ikkje noke problem, men en bør avtale med lokalt politi og sånn, så det ikkje blir mykje penger i statskassa fra fulle bimmers folk! pga drikking på "offentlig plass". Desutten er jo det positivt for Gudvangen som turist plass, et sånt treff tiltrekker seg oppmerksomheit og kansje media ?

Lokalt politi og sånt kan eg snakke med... Har allerede planene klare for det, og i og med at eg kjenner lensmannen i kommunen, så går det smertefritt... Men viss ein sitte på hotellet og koser oss utover kvelden, så kan ein jo berre trekka tilbake til eit jorde me har med eit par partytelt... Inngjerda område med privatveg fram til sjølve jordet som igjen er inngjerda... Ergo; trenge ikkje noko skjenkeløyve!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da bør man få frem forslagene... lufte de en uke og ha en avsteming...

foreløbige forslag.

- Gudvangen

- Gol/Geilo eller.sånt

- ACR - Mo I Rana (her kan vi teste bilene våre på bane ;) )

gol\geilo er jo en konge plass, varmt og fint der. men det er langt for dei i nordnorge og reise!

trondheim eller molde er vel meir midt i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreløbige forslag.

- Gudvangen

- Gol/Geilo eller.sånt

Eg er egentleg med på det meste, men det er jo ingen andre enn meg som har tatt initiativ til å sei korleis det kan bli dersom me har det her og der... Har me det i Gudvangen veit dykk korleis det blir.. Korleis blir det dersom me har treffet i Gol/Geilo eller Mo i Rana???

Biloppstillingsplass, overnatting, festing osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det hadde vært ideelt å fått dette unna mens folk fortsatt var hyppe på tur, en lang helg i mai hadde vært fint, det er jo mange langhelger i mai. trur det hadde vært gromt med lang helg, folk har nokk planer for ferien og august er over 6 måneder til og da kan hele greia falle litt vekk siden det er så lenge til?

Noen som er enig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

foreløbige forslag.

- Gudvangen

- Gol/Geilo eller.sånt

gol\geilo er jo en konge plass, varmt og fint der. men det er langt for dei i nordnorge og reise!

trondheim eller molde er vel meir midt i norge.

eg er svært med på den gol!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det hadde vært ideelt å fått dette unna mens folk fortsatt var hyppe på tur, en lang helg i mai hadde vært fint, det er jo mange langhelger i mai. trur det hadde vært gromt med lang helg, folk har nokk planer for ferien og august er over 6 måneder til og da kan hele greia falle litt vekk siden det er så lenge til?

Noen som er enig??

er enig i med deg i mai! i sommeren er masse folk på tur og ditt og datt! dessuten er det lenge til høsten igjen, så da tar vi det i mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...