Gå til innhold

Bimmers Treff?

SteffenM2
 Share

Hadde dette vært noe?  

126 stemmer

1. 1. Hadde dette vært noe?

• Ja! Dette høres bra ut!
      124
    • Nei! Dette høres kjedelig ut!
      3

Anbefalte innlegg

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

..nei det er ikkje meg (eg er ikkje i Førde) men det skal vere ein der som ikkje er M-tech trur eg (2000 mod).

Synst da stod førde på avataren din før. men sikkert eg so har sett feil.

...eg har kjøpt min i førde så eg er i same fylke;)

er den i førde m-tech??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..nei det er ikkje meg (eg er ikkje i Førde) men det skal vere ein der som ikkje er M-tech trur eg (2000 mod).

er den i førde m-tech??

Ja den er prikk lik -andre felgar

Såg no at din er 320, den som er i førde er 323.

kor du er i frå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudvangen er i nærleiken av songdal. Du kan enten ta flyet til songdal, eller til bergen :-)

Berre ein liten rettelse, det heiter Sogndal.... ;)

Tek du fly til Sogndal skal du få sittje på med meg til Gudvangen....så kan du få litt luft i panneluggen!

hehe... er ikkje altid lett å skrive på data.. hender at det går litt fort i svingane :-(

hehe, takk ovex..

Får bare håpe at det blir noe av da!

Ja, det håpe eg også på! Hadde vore kjempemorro... Og Gudvangen er ein plass alle burde få med seg før dei daua! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta det litt utenfor brumunddal, jeg stiller med jorde på 150mål til disposisjon utpå høsten :wink: .. ingen av "stylinggutta" kommer utpå der men... hehe...

kan dere ikke leie inn våler banen el noe a??

molde for svingende???hehe det er får no a? nei...ta det litt nermere sentrum a!:lol: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er den i førde m-tech??

Ja den er prikk lik -andre felgar

Såg no at din er 320, den som er i førde er 323.

kor du er i frå?

kjelsnesen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta det litt utenfor brumunddal, jeg stiller med jorde på 150mål til disposisjon utpå høsten :wink: .. ingen av "stylinggutta" kommer utpå der men... hehe...

kan dere ikke leie inn våler banen el noe a??

molde for svingende???hehe det er får no a? nei...ta det litt nermere sentrum a!:lol: hehe

Hvis alle skal ha treffet hjemme i stua si så blir det utrolig vanskelig å gjennomføre.... Blir jo faktisk som en helt vanlig dag her på bimmers det.. 8) Det viktige er å finne en plass som er mellom alle som vil delta på et sånt treff...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er jeg helt enig. men noen her prioriterer ikke det og sitte 5 timer i bil for og ta seg en tur på biltreff mens andre gjør d. jeg selv har kjørt land og strand for og dra på trff og trives med det. men vi kan jo c hvem som får eventuelt utstillingsplass og kjøring på samme sted da. for da skjer ikke dette i år regner jeg med. og hva er poenget vist d skal deles opp da?? trodde litt av poenget var att vi skulle møtes for og snakke og ha d kjekt sammen kanskje over ett glass rødbrus og myse på bimmers bilene jeg. klarer oslo gutta og fikse noe der er jeg der jeg ;) d samme til nordlands gutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der er jeg helt enig. men noen her prioriterer ikke det og sitte 5 timer i bil for og ta seg en tur på biltreff mens andre gjør d. jeg selv har kjørt land og strand for og dra på trff og trives med det. men vi kan jo c hvem som får eventuelt utstillingsplass og kjøring på samme sted da. for da skjer ikke dette i år regner jeg med. og hva er poenget vist d skal deles opp da?? trodde litt av poenget var att vi skulle møtes for og snakke og ha d kjekt sammen kanskje over ett glass rødbrus og myse på bimmers bilene jeg. klarer oslo gutta og fikse noe der er jeg der jeg ;) d samme til nordlands gutta.

Du kjører jo fort 5timer for å skru bil også du.. Hehe. :lol:

Helt i orden for meg det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...