Gå til innhold

Bimmers Treff?

SteffenM2
 Share

Hadde dette vært noe?  

126 stemmer

1. 1. Hadde dette vært noe?

• Ja! Dette høres bra ut!
      124
    • Nei! Dette høres kjedelig ut!
      3

Anbefalte innlegg

Hehe... Sånn som folket seie, me må vite kor me skal ha det henne. Kan me ikkje ta ein avstemning på kva slags fylke det skal vere i først, og så sjå det utfra det?

Lage til eit tema der me kan ta avstemning på det eg ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som ein del av dekan seier, så er litt av kosen bilturen til og frå treffet. Turen til Gudvangen er fantastisk uansett kor ein kjeme ifrå. Plassen er omgitt av høge fjell, vakkert landskap og vill natur.

Det er mulighet for å ta seg ein tur på fjorden med båt, eller ein gåtur opp i fjellet eller fiskemuligheta i Nærøyelva.

Eg har mulighet til å skaffe billige fiskekort i og med at det er familien min som har rettighetane til elve. Men det vil ikkje sei gratis, men billige fiskekort. Dei tok i fjor ein laks på 12.5 kg eller noko sånt. Går for det meste i flugefiske.

Dei av dekan som må køyra i langt over 10 tima for å komma til denne plassen, kan jo ta eit par daga ekstra fri og slappe av i Gudvangen. Her er det eit fint utgangspunkt for ein dagstur til Bergen eller eit fint utganspunkt for å oppleva naturen ein dag eller to.

For dei av dekan som kanskje vil bu i ei litt finare hytte med boblebad og alt anna elektrisk, so foreslår eg ein tur til Hemsedal og rundt om der før de kjeme til Gudvangen. Hemsedal er 2 - 3 timar vekke ifrå Gudvangen og er ein fin plass å slappa av nokre daga på. Dette er også for det meste ein "naturplass".

Gudvangen er ein liten plass med litt under 100innbyggarar. Det er ein turistplass med MANGE turistar og det ligg i nærleiken av Flåmsbana og Stalheimskleiva. Ellers er Gudvangen "endestasjonen" i Verdas finaste fjord og Gudvangen er med i Norway in a Nutshell for dei av dekan som har hørt om det.

Hotellet som ligg i Gudvangen er seseongåpent og det er ein del folk der om sommaren på dagtid, men på kveldstid er det helst dei som jobbar der og eit par av dei som jobba på ferjene som sitte å drikke øl. Dette hotellet er det ingen problem å få stengt av kun til oss... Er 3-menningen min som eiger det.

Heile Gudvangen er ein koselig plass der alle kjenne alle og ein kan dermed gjera "litt som ein vil".

Eg tar meg gjerne av organiseringa med heile treffet. Viss folk betale ein liten sum som sikkerhet for at dei kjeme, og viss dei kjeme får dei tilbake denne sikkerheten. Dette for at eg ikkje ordne til med ein kokk som diske opp med mat til 200stk der det kjeme 50stk.

Eg ordne med eige lokale til fest der det er plass til 200stk. Gudvangen ligg også i nærleiken av ei kunstgrasbana som er ufattelig fin. Hadde derfor vore morosamt å arrangert ein liten fotballcup. E34 lag, E36 lag, E46 lag, cab lag osv. Dekan skjønne kva eg meinar.

Veit ikkje kor mange de ser for dekan på eit sånt treff, men eg kan ihvertfall sei at dersom det blir i Gudvangen, så kjeme det ihvertfall 8 bmwar som er venner av meg og i tillegg var jo Arimanni, Ovex og eit par til positive til dette forslaget. så ein 10 bmwar allerede kan eg nok bekrefte at det kjeme til Gudvangen + folka som er med kvar einskild bil.. Dersom det blir i Gudvangen så kjeme nok alle dei som jobbe på hotella rundt omkring til å ta turen og. Dette er 3 hotell som er sommeråpne, og det er derfor ein del babes der. Så viss eg seie at me e ein 50 personar uten om nåken av dei på bimmers.no, so lyge eg nok ikkje... Då e eg nok litt for snill med talet og... Men at det er jævli liv her, det skal me nok klare å ordne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidspunkt hadde jo vært noe å funnet ut av. Skal det være tilknytning til helg eller vente til folk har ferie? For min del hadde jeg helst sett at det hadde vært om sommeren når det er godt og varmt. Men i ferien har kanskje folk andre planer? I ferien kan man jo ta seg god tid og gjerne bruke noen dager ekstra. Ellers frykter jeg det kan bli vel mye stress for å komme fram for de som har langt å kjøre.

Støtter også den idéen om å kjøre sammen. Det må vi nordfra gjøre. Brom brom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på det meste nå egentlig... er 18... liker og kjøre og har fri i sommerferien ;)

men så er det og få med seg folk... og kjøre sammen nedover hadde vært konge.. laga litt film, grilla på stopp plasser ogsånt... Hatt mulighet til stoppet og tatt gruppe bilder av bilene ved natur områder og sånt...

Gudvangen blir en tur på ca. 17 timer for de som bor i bodø... langt... men fult mulig, blir verre for de som bor lengre nord.

Men man skal sjå d årne sæ ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal seie at Hylland har lagt inn litt av ein "søknad"

Kan i tilleg til det han skriv og nevne at verdens lengste vegtunnell Lærdalstunellen er her. 24,5 km med fantastiske lyshallar...tenk 200 BMW motorar i symfonisk samspel gjennom tunellen....då er det fint med cab!

ca 30 mil frå Oslo og 20 mil frå Bergen

Velkomen (til hylland ;) )!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johjoa: Høres bra ut det der. Men bimmeren min er så sjenert. Liker ikke å bli tatt bilde av :lol:

tviler det er bimmern som er sjenert... trur heller du som er litt ego og vil ha bilen for deg selv :P

Har ingen planer om å låne den bort :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men spørsmål gjenstår... og det handler alltid om penger...

Hva vil det kost og kom seg dit? Den er kanskje den greieste... så kommer det til opphold, hvis vi er en stor gruppe mennesker som leier seg inn på hotell så må det sikkert være mulighet for gruppe-rabatt, even better hvis Hylland er 3-mening med eiern av hotellet.

Hvis folk er med på og dra til Gudvangen så er det jo et godt alternativ. Blir kanskje værst for de som bor lengre nord...

but hey! litt kjøring er jo altids morro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudvangen blir voldsomt urettferdig for de fra de tre nordligste fylkene. Men så er jo vi i mindretall her. Hvis det blir bestemt at det skal bli i Gudvangen så skal jeg rette meg etter det. Kommer an på tidspunkt for meg da. Kostnadsmessig er det sikkert greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudvangen blir voldsomt urettferdig for de fra de tre nordligste fylkene. Men så er jo vi i mindretall her. Hvis det blir bestemt at det skal bli i Gudvangen så skal jeg rette meg etter det. Kommer an på tidspunkt for meg da. Kostnadsmessig er det sikkert greit.

..ja det er "langt vekke" for dei nord, ikkje tvil om det. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...