Gå til innhold

Montert AngelEyes på min E46

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

CRW_0285_v2.jpg

Har i dag montert Angel Eyes på min cab i dag.

Bestilte frå USA forrige torsdag, og pakken kom i dag!!!! og då har me feira jul og i denne veka...imponerande.

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... eleyes+e46

Tok masse bilder av prosessen om nokon vil sjå....

Har ein utfordring: når eg koplar vekk parklys pærene så skal blinklyset framme slå seg på. På høgre side så er sikkert spolen i releet nok motstand til at dette vert "oppfatta" som ei pære (releet får styrestraum frå denne pæreholdaren), men på høgre side treng eg eit eller anna som kan erstatte motstanden til parklys pæra....testa med ein motstand, dette fungerte, men motstanden vart kjempevarm, og det er litt uheldigt i motorrommet.

Kan eg sette opp eit ekstra relle, som eg berre brukar spolen på??...slik at denne gir rett motstand der parklyspæra skulle stått??

...i mellomtida ligg parklyspæra å lyser i bakkant av lykta til eg får fiksa biffen!

Sikkert ikkje lett å forstå dette, men dei som skjønnar litt bilelektro skjønnar det kanskje....

PS eg er ekstremt fornøygd!!

CRW_0285_v2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIL se bilder! :D

Selv har jeg montert solgardiner og nye blinklyspærer på bilen min idag. Pærene er sånne som ser litt blå ut,men blinker oransje. Ser utrolig mye bedre ut, selv om det er en liten detalj som de fleste sikkert ikke bryr seg om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...

Har lyst på sånna jeg også, men er litt "redd" for sånna uorginale ting...

Tenker på ved senere salg osv.

Ser veldig bra ut da. Om man har de riktige ringene riktignok...

Du må gjerne legge ut bilder av montering og ferdig resultat.

JA det er uorginalt, men såg ut til å vere eit kvalitetsprodukt, enkel montering med god passform og med nøyaktig tilpassa kabling ....alt100% reverserbart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok masse bilder av prosessen om nokon vil sjå....

Hvis du har mulighet kan du jo lage en tråd med bilder og litt tekst fra monteringen så kan Gunnar legge den til under Gjør det selv.

Kan tenke meg at dette er interessant stoff for mange etter hvert.

Så ut for at det ble veldig bra!

Jeg monterte nye ringer i lyktene mine på Mandag etter at det første settet ble ødelagt når bilen var til tectylering. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle prøve å laste opp bilderi mitt galleri no, men får ikkje tilgang! ??!!

Har vore uten Bimmers i over eit døgn no, så det er ikkje sikkert alt er på plass......

Andre som balar med å kome inn på galleria??

Feilmeldig: Sorry, you can't access this file directly...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Very lekkert indeed, ovex :wink: Pøs på med bilder! Angående galleriet så er vel funksjonen for å legge til bilder sperra av admin. Jeg får iallfall ikke lagt til bilder. Du får prøve diverse opplastningssider på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...