g4ndersen Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Hvorfor er turtallet av og til så ujevnt når bilen står i ro? Går opp og ned mellom ca 500 til 1200 omdreininger. Dessuten har jeg merket at motoren nesten kveles av og til når jeg kjører. Akkurat som den ikke får bensin... Men det forsvinner av seg selv etter noen sekunder. Hva er feil? Tenninga? Bensinpumpa? Eller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 sånn er min og.. stressa og sett på alt mulig.. på min er det luftmengdemåleren som er fuckd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g4ndersen Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2005 Luftmengdemåleren? Hvor er den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 El lamda-er ikke det en kjent sak på m50/52 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loite Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 vet ikke jeg åssen det er med din bil.. med ligger mellom luftfilter boksen og motoren.,. dårli forklart.. men der lufta kommer inn, er luftmengdemåleren.. en stor dyr jævel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Lamda eller lmm er vel typisk...ta ein diagnosesjekk så finn du ut av det vil eg tru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 31, 2005 Share Skrevet Desember 31, 2005 Og det er luftmasse måler.Ikke mengde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazium Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Lamda eller lmm er vel typisk...ta ein diagnosesjekk så finn du ut av det vil eg tru Er vel lureste og billigste løsning. Man kan nesten irritere seg grønn av akkurat dette problemet, som tar ti minutter i en diagnosestasjon for å finne feilen. Har hatt samme problem selv og det endte på verksted til slutt for å kartlegge hvor problemet var. Da va det EPROM og lamdasensor som ble byttet. Men det hender av og til at min jager enda,spesiellt hvis været slår om fra - til + grader,eller hvis jeg kjører mye små-turer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Og det er luftmasse måler.Ikke mengde. Masse og mengde er vel som å si potato og potaito... To sider av samme sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Nei? De fungerer da ikke likt. Potet forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Og det er luftmasse måler.Ikke mengde. Masse og mengde er vel som å si potato og potaito... To sider av samme sak Feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Har akkurat samme problemet på min M40 men hvis det er LMM så får det heller jage, da gidder jeg ikke fikse det... Noen som veit hvor mye et BMW verksted tar for en diagnose test? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Samma ossen de sier potet vel! Haha!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Lien - Har akkurat samme problemet på min M40 men hvis det er LMM så får det heller jage, da gidder jeg ikke fikse det... Noen som veit hvor mye et BMW verksted tar for en diagnose test? Pleier ikkje vere så dyrt..men stor forskjell fra verksted til verksted..sist eg var på sjekk med samme problem så kostet det meg 300kr og da smørte de opp gassvaieren..dette var hos Bavaria Haugesund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dude Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 ka vel vere at den drege falskluft enplass og... Hol på belgen frå luftmengemåler til gass-spjeld foreksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå