marius paulsen Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 hare et multifunksjonsratt til en e46! kan dette brukes på e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 ....trur dette spørsmålet har vore oppe før, men fant ikkje noko når eg søkte. Trur konklusjonen var at det ikkje passa, men om vet var fysisk, eller koplingsmessig hugsar eg ikkje...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 ...SORRY! Eg las "E36" og ikkje "E39" Det bør vel gå...er masse som er likt på desse modellane?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 ingen som vet helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Det er to typer airbag på e46 ,etter 99 modell kom det en ny type som ikke passer på e39 96-00 ellers er rattene like og skal passe rett over.Tror også e39 fikk airbag med dobbel ladning fra 2000 modell så e46 ratt etter 99 passer på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå