Runar-CSi Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 http://www.r-b.no/apps/pbcs.dll/article ... T/60101002 http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/ ... 524145.ece Jeg trudde de bare kødda når de ringte meg og sa at de skulle ut på tur med tråkkemaskin... men så feil kan en ta... FOR EN GJENG...:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Hehehe, syke folk Var på en slik tur selv i sommer, kjørte ca 1mil med en sånn asfaltrulle bil(vet ikke helt hva de kalles?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 haha kan tenke dem ikke er helt i vater i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Kan vel regne med å få en del tynnere lommebok de gutta der. Lappen ryker vel også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Idioter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 haha fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 hehehehehehe..det er bare rått da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 hehehehehehe..det er bare rått da:) ...er det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 he he. jeg fikk og telefon om att jeg måtte sjekke budstikka nå. he he. de folkene er sayco ass. de lærer aldri og dette vil bli DYRT men man får som fortjent. bommen på biltilsynest er jo værtfall nede og da er d jo en fin skrense plass der da. d er jo positivt. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 haha... vist ikkje dei har "fyllenerver" i dag, skjønne eg ingenting! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 De sliter nok nå ja... sitter med begge beina godt planta i salaten de der... De hadde faktisk holdt på i flere timer inatt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 hehehehehehe..det er bare rått da:) Det er bare ikke rått da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 hehehehehehe..det er bare rått da:) Det er bare ikke rått da . ENIG. Barnslige venner du har. Eneste ord er SYKT. Håper de må betale alt selv, skjønt jeg ser det som en selvfølge. Vis meg dine venner, og jeg skal si deg hvem du er. "Begge er registrert i politiets papirer fra før, sier Kippersund." Revurder vennskapet er mitt råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 1, 2006 Share Skrevet Januar 1, 2006 Prøv å sjå humoren i det... så lenge det ikkje vart personskader på nokon, synest eg det berre er ein morrsom historie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2006 hehehehehehe..det er bare rått da:) Det er bare ikke rått da . ENIG. Barnslige venner du har. Eneste ord er SYKT. Håper de må betale alt selv, skjønt jeg ser det som en selvfølge. Vis meg dine venner, og jeg skal si deg hvem du er. "Begge er registrert i politiets papirer fra før, sier Kippersund." Revurder vennskapet er mitt råd. Selfølgelig må de betale for det de har gjort, og det blir ikke billig!! Revurdere vennskapet?? Hva faen er det du babler om??? Er du virkelig så prippen at du ikke kan være venn med noen som har fått fartsbot eller vert lapplaus en gang??? Idiot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå