Gå til innhold

Best effektanlegg og øyenbryn osv


gosh
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har en 316i E30, kan noen gi meg råd på effektpotte, hva som kler best av øyenbryn, senking (60-40 senk, blir bilen senka like mye bak som fremme da?) Hilsen en 17 år gammel uerfaren gutt :roll:

PS! Hvis du gadd kunne du legge ut link til siden hvis du fant no bra om effektanlegg, øyenbryn osv!?

Takk til dere som bryr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har bilder av en facelift e30 som er senket 40-40 ? Greit nok at 60-40 ser best ut, men ivertfall her hvor jeg bor er jeg redd for at vitale ting som bunnpanne kommer skummelt nærme bakken med så mye senk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at senking kan bli noe forskjellig fra bil til bil. Merkelig men sant. En kamerat av meg har 40/40 og hans E36 er like lav som min E36 med 60/40.

Tipper att den bilen som har 40/40 senk har fjører til 4 syl.. Forskjell på tyngde i fronten på 4 og 6 syl. derfor er det forskjellinge fjærer. Men klart jeg kan ta feil.. eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper att den bilen som har 40/40 senk har fjører til 4 syl.. Forskjell på tyngde i fronten på 4 og 6 syl. derfor er det forskjellinge fjærer. Men klart jeg kan ta feil.. eller???

Det kan være det hvis 6 syl. fjærer og 4 syl. fjærer passer på 318i. Begge er nemlig det, men jeg trodde at fjærbeina var forskjellige fra 6 syl. og 4 syl. BMW jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen forhandlere som anbefaler 60/40 senking uten å bytte dempere og... 60/40 betyr å senke 6 cm foran og 4 cm bak. Jeg har kjøpt 40/40 til min fordi jeg ikke gadd å ta meg råd til å bytte dempere... Forskjellig fjærer på 4 og 6 sylinders E30'r ja. Øyelokk er jo hipp som happ, vil tro det er akkurat det samme hvor man kjøper det hen og merke osv... Men koed er en flott butikk med kjapp og sikker levering osv osv, veldig fornøyd. Bare å "logge inn" med norway først, så få med at du må betale 25 % mva i tillegg så haru prisen der! Effektpotte, da ville jeg kjøpt en "vanlig" simons lyddemper med de nødvendige rørene (ikke lange greine), festene og en endestuss, eventuelt kjøpe alt hos svendsen eksos, eller lyddemper et sted og få svendsen til å montere eller hvordan du vil gjøre det! Ikke viktig at det er simons, men det er rimelig, og det er jo kun to grunner til å kjøpe "effekt potte" til en original 316, nemlig utseende og lyd... Derfor er det ikke vits i å kjøpe noe dyrt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde H&R 40/40 og gule koni på min gamle 87mod 325im,

Blir 60/40 på min neste, synst den var litt får høg fremme kontra bak med 40/40 :wink:

Hadde 8x17 Tws Hockenheim, med 215/40 dekk..

Hadde Moongoose rustfritt effektanlegg, kosta 6500kr på powerzone i 99,

og øyelokka kjøpte eg og der, bra passform.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...