Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke er best med tanke på farge å styrke..

Pærene er hb4 (grøftelys)

Hvor får eg kjæøpt slikt? Finner ingen plass dær dei selger Hb4 i xenonlook...

Skrevet

Jeg var på utkikk etter det samme som deg til grøftelysa på seidl frontfangern min. Jeg fant ingen steder i norge som selger slike. Bestill fra USA, da får du skikkelig bra xenon look-alike HB4 pærer som varer lenge!

Skrevet

Ekje nåke problem å få takk i sjikkeli xenon..Mn ej vil ha wannabe sida ej he kosta på na sjikkeli xenon reste ta veie..Lommeboka sa nei dinne gonge:P

Skrevet
Ekje nåke problem å få takk i sjikkeli xenon..Mn ej vil ha wannabe sida ej he kosta på na sjikkeli xenon reste ta veie..Lommeboka sa nei dinne gonge:P

Hæ!?

Skrevet
Jeg var på utkikk etter det samme som deg til grøftelysa på seidl frontfangern min. Jeg fant ingen steder i norge som selger slike. Bestill fra USA, da får du skikkelig bra xenon look-alike HB4 pærer som varer lenge!

Husker du hvor du skaffet?

Skrevet

Hæ!?

Det du kjøpte i usa..Var det pærer som er 100w lr liknandes lr xenon pærer som er 35w som du må ha omformar på? Kar du bestilte dissa da? Link?

Skrevet

Hæ!?

skjønner ikke du hva som står der? ehm..

Skrevet

Hæ!?

Han vil ha noko som lignar til han har fått råd til å kjøpe skikkeleg xenon...trur du skjønte det du og, berre at du ikkje ville skjønne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...