Steffan C Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Kjipt hvis JEG blir tatt for å fyre opp ulovlig etter å ha gitt de gutta masse trøbbel! De ba om trøbbel syns jeg .Merkelig at folk ikke kan ha/ vise litt respekt for fyrverekeri, de cowboy'ene som skader seg og som er helt IDIOTER ødelegger for oss som behandler dette på en skikkelig måte . Faen, den dagen jeg ikke får skyte opp mitt eget fyrverkeri, så legger jeg meg kl 21 på nyttårsaften . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Hadde ikke gjort meg noe. Har sprengt meg selv i lufta to ganger, så jeg er ikke akkurat noen stor fan av fyrverkeri lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Hadde ikke gjort meg noe. Har sprengt meg selv i lufta to ganger, så jeg er ikke akkurat noen stor fan av fyrverkeri lenger Så det at du har skutt deg selv i foten skal forsvare at oss andre som har vett nok på å ta forholdsregler mot slikt ikke skal utsettes for den samme fare? Lenge leve Darwinismen (Survival of the Fittest). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Hatar at nokon få idiotar skal ødlegge morroa for alle oss andre. P.s hadde verne briller på fra kl 10 om kvelden til eg sto opp dagen derpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 vel vel... når man bor på Abildsø så kan man vel ikke forvente annet en at folk er bøller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 vel vel... når man bor på Abildsø så kan man vel ikke forvente annet en at folk er bøller.. Javel? Det har vært mindre bråk her i området enn på manglerud/lambertseter/bøler osv de siste 20 årene! Kjenner du noen pøbler i området (annet enn meg)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå