Pedi Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Blir nok svarte skilt på min bil... Eller hvorfor ikke ha røde, slik som jeg har?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 røde? dvs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Forhandler/firma... Er ikke "så" vanskelig å få tak i disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 røde? dvs? Prøveskilt såklart ... Veeeeldig greit å ha, istedenfor å betale 250kr per dag (eller hva det nå enn koster på Biltransynet) hver gang en skal flytte en bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Er ikke "så" vanskelig å få tak i disse Blir vel egentlig bare værre og værre... Men det verste nå, er jo at de jakter konstant etter "misbruk" - og de er knallharde på det her i Haugesund iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 De er harde på det her i Stavanger også, så man må ha planen klar på forhånd hvis man blir stoppa. En kompis av meg har dette, bruker det litt på en M-coupè og noen Skyline R32 GTR som enda ikke har fått skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 tror det blir for mye pes! her i Skien får man jo ikke prøveskilter når man skal til Rudskogen engang, hehe.. vi prøvde, og jugde på oss at vi skulle selge bilen under Gatebil og alt, men kjerringa var vrang! hehe... lettere for meg å ha svarte skilter, da kan jeg kjøre til og fra organisert løp og trening(tror også det må være i regi av NMK men....)! Akkurat meldt meg inn i NMK og skal jobbe som f... for å få lisens på bilen, da er ikke ikkeno problem å få svarte skilter hvertfall... Det er jo endel begrensinger med dette, men det er ok for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Jeg fikk mine i 1997, og det var litt lettere å få ut prøveskilt på den tiden. Men bruker de med andakt nå, for jeg er redd for å miste de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2006 quote="Pedi"] Er det noen som har -m5 dyser -535 L.M.M. -325 gearkasse -325 klokke m sperre -Grenrør (fra topp til turbo) Søkefunksjon er en fin ting... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14168 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14913 (han har iallefall 325-girkasse til deg... MED følere om nødvendig..) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=14742 Takker for raske svar Jeg tenkte finne et skikkelig grenrør. eller er det noen som har tegniger og mål bygge et høvelig grovt grenrør. Den motoren som skal brukest har smidde lavkomp stempel (wiseico) Turbo kam. sterkere ventilfjærer og sterkere vippe armer. justerbart kamdrev. trelags toppakning. h-profil råder. letta svinghjul. Helt ny topp som er portet for fin flow. Hadde planer om å ha ca 500hk ettervert. Da hadde jo det vert litt dumt å kjøpe et lite grenrør for å bytte til et større. Skal starte med ca 300-350hk og når vinteren kommer til neste år blir det datasprut og div annet. Først da kan vi pøse på med trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå