TheEdge Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 95 mod, 320 Coupe km-stand: 197.000 bra stand, farge: monte carlo blue Eu godkjent i Juni,servicehefte,manuell gir,sportsseter,klimaanlegg,ABS,sentrallås,servo,el-soltak,el-vinduer,midtarmlene, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 45000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Du får nok mere enn 45 000kr Mest for att det er blabla bla på den. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 rundt 65tusen, alt etter stand og utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 rundt 65tusen, alt etter stand og utstyr 65? syntes det høres litt lite ut.. ser på finn.no og autob.no at mange ligger høyere i pris, selv med mindre utstyr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Du må også passe på å vektlegge svarene du får her litt. For.. det er forskjell på hva de HER på forumet ville evt gitt for den, og det Ola Normann ville gitt for den. Dvs en nisse som vil ha bil som ser kul ut osv osv (misforså meg rett: det er ikke noe -galt- med bilen din) TIPS: GOD og tøffe bilder hjelper VELDIG på salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2006 Du må også passe på å vektlegge svarene du får her litt.For.. det er forskjell på hva de HER på forumet ville evt gitt for den, og det Ola Normann ville gitt for den. Dvs en nisse som vil ha bil som ser kul ut osv osv (misforså meg rett: det er ikke noe -galt- med bilen din) TIPS: GOD og tøffe bilder hjelper VELDIG på salget. hehe.. klart det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Hvis du får tatt noen kule bilder. Dvs.. vinkler.. lys osv.. så kan jeg godt etterbehandle dem for deg, hvis du vil (3-4 stykker?) Dvs.. endre litt på lyssetting og slike ting. Få frem farger bra og sånt. F.eks slik: FØR ETTER ----- FØR ETTER ----- FØR ETTER Det kan ihvertfall få selv den mest tristeste () 318i til å se ihvertfall litt bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 ChrZz, synes slike brede mørke rammer som du lager er en uting.. veldig dominerende. Ellers har du vel bare dratt opp kontrasten litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Jeg fikk 90 000,- for min 92 320coupe tidlig i sommer som var, den hadde ikke godt så langt som din da, og jeg hadde ikke sportseter og ikke klima men jeg hadde full M-pakke utvendig. Det er vel bare å sette den prisen du mener den er verdt å se om noen er interessert. du BØR vel få 65 for den, det er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 ChrZz, synes slike brede mørke rammer som du lager er en uting.. veldig dominerende. Ellers har du vel bare dratt opp kontrasten litt? Hmmm... Rammer = smaken, baken, you get it Det blir vel lekt med kontraster, levels, hue, saturation, farger, og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 ...likar rammer eg (men kanskje ikkje så dominerande som dei du brukte denne gongen ChrZZ?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Sant det. Ble kanskje litt for brede. Hmm... Anywho... Ikke rammene det dreier seg om Heller det at har man gode bilder, så hjelper det veldig på salget. Ihvertfall i teorien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Skriv at den er jentekjøyrt eller at den ikkje er ungdomskjøyrt! Dette var veldig viktig for meg når eg kjøpte meg bil.. vist det viste seg at han fyren var ungdom, GLØYM DA! Trur du får rundt 50 - 60 k for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Momentelsker Skrevet Januar 2, 2006 Share Skrevet Januar 2, 2006 Du får markedspris, altså det folk er villig til å betale for den. Så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå