RWDF Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Ser at fler her har en slik, i vanlige E36er. Tenkte å stjele strøm fra enten nødblink-lyset, eller lyset til kassettholderen i midtkonsollen, men spørsmålet er om jeg må av med hele midtkonsollen for å komme til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Jeg hentet strøm fra lyset rundt 12v uttaket. Da må du ta ut kjørekomputeren, og så er det bare å ta ut det stykket som 12v uttaket sitter i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Må ikke ut med midtkonsollen, nei. Du kan også hente fra askebegeret hvis du har lys der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Brukte askebegeret jeg og. Passet bra for jeg vil ikke ha lys der, bruker det som mobilholder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Jeg tok strøm fra kasettholderen. Den stygge klompen kasta jeg fort ut. erstatta den med ei matte som jeg la ned i midtkonsollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå