Custom Edition Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 jeg vill iallefall ikek hatt smg. har ikke noe url til annonsen jeg, men er ekstremt lite igjenn av bilen. merkli viss motor har overlevd. understell er det nok også skader på. send meg en mail så kan jeg videresende deg bildene.. har prøvd en E46 med SMG2-kasse å er det råeste jeg har kjørt så hvorfor dette skal være et Minus skjønner jeg Ikke. jeg har kjørt mye bil med motor da søskenbarnet mitt driver import av raske/dyre biler og SMG-kassa til BMW er vannvittig god. Blir mer og mer dette nå..DSG-kassa til Audi er knallgod å så hadde glatt sagt Ja til SMG i forhold til vanlig manuell jeg hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Helt enig ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 det er jo ekstremt godt at smaken er som baken;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roare30 Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 noen liker moren, andre liker dattera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Har vel og hørt at noen liker begge, men de var vel kanskje litt for OT? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 kan man kjøre med bilen uten å ha det godkjennt ?= øøøhhh ja. men kan bli problemer hvis du kræsjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå