Ch88 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 skjønnern jeg.. er vinter jo! men ja.. vask og m.tech1 sidesjørt.. så er han GODT på vei mot en fiiiin bil! intreøret på bilen så jo veldig fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Han vasket bilen et par dager senere, men da var jeg reist til Stavanger igjen.. Men blir vel flere bilder av nyvasket bil til sommeren vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aslex Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 HEi hei!.... Landre å ingen andre insistere på att i må vare litt akktiv så! Bien er no vaska! slik att det er sakt! sideskjørta ska vel sikkert byttes me tia,(til m3-e30 skjørt) men får bare stå på inntil vidre... har akkruat kjøpt den, så har ikke jort noe spesielt me den enda.. skjørta ska lakeres i bilens farge først å fremst... passer litt bedre enn slik den står no! speila skal kansje lakeres i samme farge som bilen,men men... ikke d viktigeste..... takker for komentara å slik..... berre å føye på mær!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå