voodex Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 en tur ut på veien åså e den ødelagt. næi da satse man heller på ordentli plast som koster 1400 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 en tur ut på veien åså e den ødelagt. næi da satse man heller på ordentli plast som koster 1400 kr langt i fra! glassfiber er nok sprøere enn plast, men jaggu tåler den mye juling! så mye som jeg har subba i asfalten med bil med glassfiberdeler, så er jeg sikker i min sak! det går fint så lenge man ikke skal ut i skogen med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 æ hadde glassfiber før å det var bare plage. det er nokk at man treffer hardt nokk så er alt ødelagt.. mens plast derimot har jeg aldri sett blitt ødelagt.. men hver sin mening. i tillegg så tåler ikke glassfiber så mye vann som plast. vannet trekker inn i glassfiberen å dermen sprekker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 hver sin mening! men du får kjøpe deg en i plast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 gt leppe fortsatt tilsalg? er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sigbjørn Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Er det leppe til org-frontfanger det der..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 den er ikke solgt, og den er til montering på m3-frontfanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Var det ikke du som var lakkerer? Hvor mye skulle du hat for leppa ferdig lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Var det ikke du som var lakkerer?Hvor mye skulle du hat for leppa ferdig lakkert? 2000,- inkl frakt ved forhåndsbetaling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Da lakkerer jeg eventuelt selv 1000 spenn er litt drøyt Men du gjør sikkert en mye bedre jobb en meg, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Da lakkerer jeg eventuelt selv 1000 spenn er litt drøyt Men du gjør sikkert en mye bedre jobb en meg, saken er vel at jeg gjør grunnarbeidet og lakkerer den for deg, og i tillegg betaler frakt på leppa til deg! synes ikke det hørtes så dyrt ut jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 gt-leppe og lexuser er ikke solgt enda! (selv om det var en del interesse for gt-leppa) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå