sh0rty^ Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 http://www.pd.no/langesunds_blad/article1889290.ece Dette var en kamerat av meg, var på samme nyttårsfesten. Jeg sier det folkens, pass godt på dere selv på hverandre, pass på alkoholintaket og kle godt på dere. Det er ordentlig leit når slikt skjer. - lars olafsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 ...slikt er berre tragisk. Stiller meg bak uttalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Kondolerer! Kjipt når slikt skjer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Veldig leit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Ja det er det, holdt på å skje med en kompis av meg for snart 9 år sia, låg lenge på sjukehus pga kroppstempraturen var ganske lav. Flaks kalte legene det.. Stikkord: Godt med klede, og sjøfør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 er dessverre manges skjebne det der på denne årstida.. tragisk når det blir slike utfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Huff, hørte om denne tragiske hendelsen på Søndag . Mistet en kammerat i en liknende ulykke for noen år siden, det var helt forferdelig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IS BEEMER Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 Trist d der Skummelt hvor lett det er å bare skulle ta seg en hvil i fylla før man fortsetter videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 3, 2006 Share Skrevet Januar 3, 2006 trist! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Kondolere så meget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Det der er drit skummelt, har skjedd meg nesten 3 ganger det der:S skal ut å pisse,gå en tur eller noe annet gøy..plutselig.."du må våkne" åpner øya å lurer på hva som skjer.. er man full er det der ganske så enkelt at kan skje, merker jo ikke noe før du plutselig sovner i kulda.. nei, min konklusjon er : starv av der du er, såfremst det er innendørs:P men alltid trist når folk dør når de er altfor unge.. *kondolerer* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Kondolerer så masse!!! Mistet en god kompis av meg for 3 uker siden, ikke at det skjedde på samme måte, men det er så vondt å tenke på de bittesmå tingene som hadde gjort hele forskjellen mellom liv og død! Ta vare på hverandre alle samen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Kondolerer så meget! Fryktelig når sånt skjer. Vær forsiktige med fylla og kulda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Leit og høre.... Kan ikke si annet. Er kjele glad for at jeg altid greier og kontrolere alkohol intaket såpass at jeg er mer eller mindre bevist på hva jeg selv gjør. og kan samtidig se konsikvensene av det. Jeg pleier også og se litt etter de jeg er med. Og merker hvis noen pluttselig forsvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Kondolerer mye til hans familie og venner. Sånt er rett og slett tragisk og ufattelig trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå