BW motorsport Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Har hugget et par E34'er, 520i, 530i og 540i. Stort sett karosserideler og slikt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 har du venstre bakdør i diamantsvart mettalic uten rust og riper? og sentrallås motor til høyre bakdør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BW motorsport Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Jepp....skal se litt nærmere på døra, slik at jeg ikke skryter for mye. Kan evt. ta et bilde i ettermiddag og sende deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
22Kadett Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Har du instrumenbrett av typen Motometer (en blå og en gul/hvit kontakt)? Trenger til en -93 520i 24V, men mulig det passer fra flere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BW motorsport Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2006 Er ikke helt sikker på hva du mener med instrumentbrett..... men er det på selve instrumentet, og er denne gule/blå kontakten da koblet i på baksiden av dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Hei! Kan du gi meg priser på dette (dersom du har delene)? -org. frontlykter -"Sentrallåsmotor" fremme(førerside) -stag fra gearstang til gearkasse (m20) -strøkent askebeger -"Diskant boks" høyre side (ved speil) (pleier å være på e34 med sountsystem) -"bred front" (v8 eller 94+) -gasslift til panser og bagasjerom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Har du grøftelys glass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Jepp....skal se litt nærmere på døra, slik at jeg ikke skryter for mye. Kan evt. ta et bilde i ettermiddag og sende deg okei. fint om du får tak i bilde. bare send meg en pm med pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax^ Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 har du panser diamantsvart mettalic? Mvh Mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Jeg skulle hatt grill ramme til smal front, sentrallåsmotorer til bakdørene og instrument med analog km-teller... har du det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Har hugget et par E34'er, 520i, 530i og 540i. Stort sett karosserideler og slikt igjen. Har du disse listene på innsida av døra??? Pris eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 har du kaross deler i schwartz 2. hb dør og bak fanger til 520 93 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Januar 30, 2006 Share Skrevet Januar 30, 2006 Har du komplett instrumentpanel? Trenger til en 91modell E34 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Grøftelys?? pris? send meg på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlphaC Skrevet Januar 31, 2006 Share Skrevet Januar 31, 2006 Hei har du en høyre framskjerm i diamantsvart til en 93 520 .. må være uten bulker og rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå