ovex Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 ...har og dei felgane/dekka i same dim som deg. Synest det ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 ...har og dei felgane/dekka i same dim som deg.Synest det ser bra ut. Ja, det var på din bil jeg hadde sett disse ja... Hmmm... Lyst på nye sommerfelger... Hvordan hadde disse vært i 19" da tro..? Det går fint med 265/9.5" hos deg ovex? BTW: Venter fortsatt på bilder ang iPod/Icelink. Bildene kan du jo evt sende på PM, så ikke jeg ødelegger salgstråden til HenrikE30+. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 ...har og dei felgane/dekka i same dim som deg.Synest det ser bra ut. Ja, det var på din bil jeg hadde sett disse ja... Hmmm... Lyst på nye sommerfelger... Hvordan hadde disse vært i 19" da tro..? Det går fint med 265/9.5" hos deg ovex? BTW: Venter fortsatt på bilder ang iPod/Icelink. Bildene kan du jo evt sende på PM, så ikke jeg ødelegger salgstråden til HenrikE30+. SORRY ///Magnus (og HenrikE30+ for OT)...har gløymt bilda, skal prøve å fixe det..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet Januar 4, 2006 Share Skrevet Januar 4, 2006 Ikke noe problem. For all del... Tenkte bare å minne deg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 OT bryr jeg meg ikke om... Det er jo en DISKUSJONSSIDE dette her Jeg kjøpte hjulene fra GS i slutten av juli. Jeg valset bakre hjulbuer for å få tilstrekkelig plass (men, jeg satte jo på nytt, lavere understell samtidig). Jeg hadde først tenkt på 19", men delvis pga. at GS ikke fikk inn dekk før ukene etter (jeg hadde dårlig tid) og delvis grunnet logisk tankegang (for en gangs skyld... ) bestemte jeg meg for 18". Jeg synes det ble meget pent. Neste gang går jeg for noen feite kryssekere. Det er stilen JEG liker best til BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Februar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2006 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg