Eirik Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Er du bedriftseier, tør jeg spørre hvilken bedrift du eier ? BedriftsleDer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 ja ok, leste litt feil der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Er du bedriftseier, tør jeg spørre hvilken bedrift du eier ? BedriftsleDer... ......eiger og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hehe.. har fin justert på det.. så det er ikke direkte kopi lenger, har faktisk nesten endret hele tekseten.. Så dette går bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 fant faktisk mye her å.. Tror jeg skal smiske meg til en forelesning jeg.. vi er bare 5 stk i klassen så karakterene sitter løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 det er gøy å jukse... ...kan hende at det kan verte behov for den kunnskapen som du juksa deg til seinare i livet. Juksing er i alle fall kreativt og det er ikkje ein dårleg eigenskap. Kreativitet likar me bedriftsleiarar. Det er ikkje det du kan som er viktig, det er det som står på papiret som er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 arimanni Skrevet: Fre Jan 06, 2006 16:01 Tittel: -------------------------------------------------------------------------------- ovex skrev: Håkon skrev: det er gøy å jukse... ...kan hende at det kan verte behov for den kunnskapen som du juksa deg til seinare i livet. Juksing er i alle fall kreativt og det er ikkje ein dårleg eigenskap. Kreativitet likar me bedriftsleiarar. Det er ikkje det du kan som er viktig, det er det som står på papiret som er viktig Kunne ikke sagt det bedre selv Hvem har vel brukt for å kunne om en roman i arbeidslivet (som snekker) Men fikk utsatt det til mandag, så da blir det å finne lese brillene frem å skrive en selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå