jødahl Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Jeg har desverre bestemt meg for å selge bilen. Dette blir selvfølgelig utrolig trist, for denne bilen har det aldri vært noe som helst galt med og bare vært til å stole på. Å i tillegg er den ekstremt strøken! Det er en BMW 318is, 92 modell. Bilen selges grunnet at jeg kjører VELDIG mye, og trenger en bil med lav kilometer Derfor er det utrolig trist å selge drømmebilen. I det siste har jeg bytte bremser til Brembo skriver og klosser, og 2 nye støtdempere bak. Er desverre en sprekk i bakfanger. Her står det en del om bilen, samt bilder av den http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=971713 Sola gjør bilde litt feil, er ikke lilla teppe, men vanlig grått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Den som få kloa i den bilen der er heldig, ser sinnsykt strøken ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Ingen som er interessert i en strøken 318is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 er kansje intresert, men tør ikke si noe for sikkert før i slutten av mnd. har du noen tilstandsrapport på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Ikke annet enn at bilen er utrolig strøken, bortsett fra en sprekk i bakfanger, jeg var litt uheldig å få under en liten utkjøring i snøfonna. Ellers er interiør, motor, alt i perfekt stand og ser strøkent ut. Byttet bremser til Brembo skiver og klosser nå nettopp og har nye støtdempere bak liggenes, som ikke er satt på ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Som tidligere eier av denne bilen, så kan jeg bare anbefale et kjøp på det varmeste, så sant Jødahl har tatt godt vare på bilen. (noe som det absolutt ser ut som han har gjort). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Kanskje du er interessert i å bytte i en -91 318i? Blir litt rart bytte kanskje men.. Du kan jo se i signaturen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Er det M3 front eller M-tech front på denne? Husker aldri hva som er hva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Er ikke helt sikker om det er M-tech eller M3 front, trodde det var det samme jeg? Er desverre ikke interessert i å bytte i no 318 nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Er det M3 front eller M-tech front på denne? Husker aldri hva som er hva... Det er M3 replica med gitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Bilen står fortsatt på gårdsplassen den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Er det M3 front eller M-tech front på denne? Husker aldri hva som er hva... Er ikke noe forskjell på M3 fangeren og M-teck fangeren. De har samme delenr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 mener jeg sendte deg pm i forige uke om du kunne skaffe noen flere bilder og litt sånn? eller glemte jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 hmm, har ikke fått noe PM jeg Men har et bilde til innendørs. Har oppdatert øverst, så blir det litt mer ryddig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 Herregud for en sinnsyk stiv pris!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg