jødahl Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Tror jeg har trukket en konklusjon om at jeg ikke klarer å selge bilen. Beholder den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 .....no er du sikkert letta! Bilen er i alle fall fin ...også er det ein ISbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Er jammen ikke lett å skulle klare å selge en så fin bil som jeg er så utrolig fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Om eg kan spørje.....kva var grunnen til at du skulle selge? ..og kvifor "slepp" du no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Grunnen til at jeg skulle selge var ganske enkelt at jeg var redd for km standen, men bilen har null problemer, så det var en dårlig grunn. Grunnen til at jeg slapp var at jeg er forelsket i bilen! Den har da ikke gjort meg noe galt. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Grunnen til at jeg slapp var at jeg er forelsket i bilen! Den har da ikke gjort meg noe galt. hehe.. ..det kallar eg god grunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Du hadde heller ikke fått 75 000 for den selv om den er pen. Han/hun måtte hvertfall vært steinidiot som hadde gitt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Du hadde heller ikke fått 75 000 for den selv om den er pen. Han/hun måtte hvertfall vært steinidiot som hadde gitt det. Hvor faen har du fått så god peiling etter hehe??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Du hadde heller ikke fått 75 000 for den selv om den er pen. Han/hun måtte hvertfall vært steinidiot som hadde gitt det. Dette her syntes jeg blir for dumt! En bils pris defineres VIRKELIG ikke etter km. standen! Du finner utallige biler som ikke har gått mer enn 150k som fortsatt ser ut som et vrak grunnet at eierne ikke har tatt vare på den! Det som definerer en bils pris er den standen den står i, og hvor godt bilen er tatt vare på! Hvis bilen ikke er tatt vare på kan den kanskje maks gå 200k, mens hvis den er det så kan den dra seg langt over 300 tallet! 75 000 er oppnålig men det kan være vanskelig siden den ligger i topsjiktet av IS prisene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Klart kilometer spiller inn. Men det er en helhetsvurdering av bilen en må gå ut ifra. Synes selv 75k,- var litt drøyt, kanskje mest fordi han ga 75k,- selv for et halvt år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Bare for å si det, så hadde jeg flere bud på 75 000 når jeg trakk meg, så ikke kom her! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Vil ikkje tro det er problem å få 75000kr for den..den har rette styling og absolutt rett interiør! bil som er godt tatt vare på og ser meget strøken ut..km.standen er ikkje et problem for alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 bestemt deg for og selge no: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 Et klinodium som bare stiger og stiger i verdi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juni 7, 2006 Share Skrevet Juni 7, 2006 UTROLIG pen bil.. Bare litt synd det med kmstand.. Men hvis den er tatt godt vare på, så skal jo ikke det være noe problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg