Gå til innhold

BMW 318is Coupè


jødahl
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grunnen til at jeg skulle selge var ganske enkelt at jeg var redd for km standen, men bilen har null problemer, så det var en dårlig grunn.

Grunnen til at jeg slapp var at jeg er forelsket i bilen! Den har da ikke gjort meg noe galt. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde heller ikke fått 75 000 for den selv om den er pen. Han/hun måtte hvertfall vært steinidiot som hadde gitt det. :D

Dette her syntes jeg blir for dumt! En bils pris defineres VIRKELIG ikke etter km. standen! Du finner utallige biler som ikke har gått mer enn 150k som fortsatt ser ut som et vrak grunnet at eierne ikke har tatt vare på den!

Det som definerer en bils pris er den standen den står i, og hvor godt bilen er tatt vare på! Hvis bilen ikke er tatt vare på kan den kanskje maks gå 200k, mens hvis den er det så kan den dra seg langt over 300 tallet!

75 000 er oppnålig men det kan være vanskelig siden den ligger i topsjiktet av IS prisene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikkje tro det er problem å få 75000kr for den..den har rette styling og absolutt rett interiør! bil som er godt tatt vare på og ser meget strøken ut..km.standen er ikkje et problem for alle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...