atungland Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 Her er bilder av settet! alt er nytt i eske, aldri stått på bil!!! Se bilder, kan også sendes pr MMS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 25, 2006 Share Skrevet Januar 25, 2006 Hei,Kan du finne ut om det passer sedan? Og om det er forskjell om det er 4-syl. eller 6 syl.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atungland Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2006 Det står på esken at de er til Touring og Cabriolet, tror det er på grunn av at disse har høyere vekt enn sedan. De passer både 4 og 6 sylinder. Tør ikke si sikkert at de også passer sedan, ville ikke ha satset på det i alle fall siden det ikke står noe om sedan på esken, du kan jo ringe en BMW forhandler å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 26, 2006 Share Skrevet Januar 26, 2006 Tror jeg står over da, du har nok rett i at vekten ikke er identisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atungland Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2006 Jeg har snakket med BMW forhandler nå, de sier at det har med lasteevnen å gjøre, dimensjon på fjærer + dempere er forskjellig på disse bilene. Men settet skal passe alle touring cab fra 1998 til 2004 (E-46) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet Februar 4, 2006 Share Skrevet Februar 4, 2006 2600,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atungland Skrevet Februar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2006 Jeg har satt inn annonse som skal gå denne uken, hbo 3000,-. Får jeg ikke solgt det i løpet av uken kan jeg vurdere å gå under 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå