Ole@Automote Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 Rååå CAB med 3 mnd garanti. Bilen i meget god teknisk stand, motoren maler som en katt. Meget tøff m front med kersher leppe og stab stag. M skjørt og speil. Rieger bakfanger med ei tøff karbon potte(Lyden er helt sinsyk) Øyelokk oppe og nede. Hvite blinklys hele veien rundt. M baklykter, 60/40 senkesett. Selges med valgfrie sommer felger med dekk til max 15 000kr Da har du mye å velge i. Biler kan bygges på bestilling hvis du tenker på noe spesielt. Mvh www.bilbyggeriet.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 ot: har ikke den stått til en betydelig lavere pris tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Snart sommer nå er det ikke januar da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 fine bil det der.. men e kje heilt prisklassen eg ser itte.. men.. ein ting eg ikkje klare heilt te å passe e den potta? noken spess grunn te at du satt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2006 Har plasert den potta 15 cm lenger inn enn på bilde nå. ser mye bedre ut da Syns den potta er rå jeg, også for en lyd da mann, brumler skikkelig godt. Får frysninger nedover hele ryggen når jeg tramper på pedalen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Januar 5, 2006 Share Skrevet Januar 5, 2006 okeyda.. såg den stakk ut så veldig.. men smaken er som baken.. liker best nnår de e 2stk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Synest bilen ser bra rå ut, men som sagt før, så er det 2 potter som passer best til Bmw... Interessert i å gå ned litt i pris + innbytte i Bmw E34 535? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Det kunne faktisk ha vært av intresse Hva får jeg i mellom da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Det kunne faktisk ha vært av intresse Hva får jeg i mellom da?? 50.000 kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Har plasert den potta 15 cm lenger inn enn på bilde nå. ser mye bedre ut da Syns den potta er rå jeg, også for en lyd da mann, brumler skikkelig godt. Får frysninger nedover hele ryggen når jeg tramper på pedalen jeg.. Hvor mye skal du har for ei slik potte og stabb stang til karcher leppa?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Det kunne faktisk ha vært av intresse Hva får jeg i mellom da?? 50.000 kanskje! må da være en dårlig handel for autoart da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Det kunne faktisk ha vært av intresse Hva får jeg i mellom da?? 50.000 kanskje! må da være en dårlig handel for autoart da! HYSJ!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 bump?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 29, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 29, 2006 Share Skrevet Januar 29, 2006 Denne bilen selger seg selv i mai! Litt lenge å vente, men da kan du ta enda bedre betalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg