PsYcHo Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Ok den er grei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Klinglinglinglinglinglinglinglinglinglinglinglinglinglingling, kan være så vidt hørbart, derfor må du bruke egnet utstyr(ikke øret!).... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Og det knitrer mer enn det klinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hva er så egnet utstyr da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Bankesensor med signal av noe slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 eller tennings lampe. Men trenger ikke noe sånt når du skal juster tenningen når bilen står på tomgang. du vrir helt til du får knitre lyd så vrir du litt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Ehh,det var snakk om utstyr til å høre tenningsbank på. Hva mener du med tenningslampe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 juster tenningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 22, 2006 Share Skrevet Januar 22, 2006 Ja skjønnte det,men det var jo ikke det det var snakk om. En annen ting,hører du tenningsbank på tomgang?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 Hvis man justerer tenninga hvordan vil dette påvirke motor gange/prestasjon under 4000rpm da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Hvis jeg putter inn ei veiv fra B23 hvor mye kan jeg ta av toppen da? 1.5mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 27, 2006 Share Skrevet Januar 27, 2006 Det beste er om du setter deg ned og lærer deg matematikken rundt dette med kompresjonsforhold og slagvolum mm. Selv kan jeg dette, men blir lut lei av å sitte å gjøre lassevis av utregninger for folk uten at det blir noe med dem Mvh Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Januar 27, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2006 Mener ikke at noen skal sitte ned og regne i det lange og det breie..Men er ganske sikker på at noen har gjort dette før meg og da har de vel et fasit svar? Og skal gjerne regne det ut selv jeg,men finner ingen data på dette med slaglengder osv osv..Noen som vet hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå