Stormbringer Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Skrevet Januar 7, 2006 Takk for mange hyggelige velkomster. Nei har ikke akkurat kjøpt bil med automat for å bruke den som lekebil. Har blitt for gammel og makelig til å til det. Har egnetlig aldri hatt noe forhold til BMW men jeg må si at jeg har blitt behagelig overasket, makan til deilig bil å kjøre da! Skulle ikke tro at den var i nærheten av å være 17 år gammel. Så vidt jeg kan finne ut av så har den bare hatt 2 eiere før meg. Blei kjøpt av en 60 år gammel dame i tyskland når den var ny og hun hadde den til den blei importert til norge. Her i landet så blei den kjøpt av en pensjonist som tydeligvis har fulgt alle servicer. Følger med en bråte med dokumentasjon over servicer både i tyskland og norge. Eneste lille skår i gleden er at dynamoen tok kvelden i dag. Men, men. Fikk med 3 mnd. garanti, så forhandleren bytter den vederlagsfritt til mandag.
Peoplez Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Gratulerer med ny bil! "Bli me i gjengen a, så fårru klubbvest" fra shrek 2! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå