Stormbringer Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 Takk for mange hyggelige velkomster. Nei har ikke akkurat kjøpt bil med automat for å bruke den som lekebil. Har blitt for gammel og makelig til å til det. Har egnetlig aldri hatt noe forhold til BMW men jeg må si at jeg har blitt behagelig overasket, makan til deilig bil å kjøre da! Skulle ikke tro at den var i nærheten av å være 17 år gammel. Så vidt jeg kan finne ut av så har den bare hatt 2 eiere før meg. Blei kjøpt av en 60 år gammel dame i tyskland når den var ny og hun hadde den til den blei importert til norge. Her i landet så blei den kjøpt av en pensjonist som tydeligvis har fulgt alle servicer. Følger med en bråte med dokumentasjon over servicer både i tyskland og norge. Eneste lille skår i gleden er at dynamoen tok kvelden i dag. Men, men. Fikk med 3 mnd. garanti, så forhandleren bytter den vederlagsfritt til mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Gratulerer med ny bil! "Bli me i gjengen a, så fårru klubbvest" fra shrek 2! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå