Gå til innhold

Mere avgifter på bil..

K Landre
 Share

Anbefalte innlegg

Halvorsen forsikrer samtidig at et nytt avgiftssystem ikke skal være noen ny inntektskilde for staten.

- Vi ønsker å lage et forslag som går i null, sier Halvorsen.

Ja dette skjønte jeg mye av :twisted:

Dette kan bety at folk med store, tunge luksusbiler som sluker bensin og spytter ut store mengder klimagasser, får en avgiftssmell av Kristin Halvorsen, mens biler som sparer miljøet for giftige avgasser, blir premiert.

Ser mørkt ut for oss med kose motorer da vel :twisted::twisted::twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det mulig. yes da vi setter opp prisen på biler som 99% av folket har som dem ikke får solgt for ingen har råd. så ender vell opp med at folk ikke har råd med å kjøre bil så da må dem ha høyere avgifter på andre ting. at dem snart ikke kan skjønne at avgiftene nå ned på ting,

hadde dem satt ned avgifetn på bilen med små motorer og miljøbiler noe sinnsykt så hadde det vært bedre. da hadde folk faktisk hatt råd til å gjøre endringer. men nei da staten er penge syke å skal melke oss for alle penge fortest mulig til vi ikke har noe å gi.

så ja det vill bli robin hood effekt. vi er fatige å dem tar fra oss (avgifter osv) og gir til seg selv. og robin hood dreit dem i i denna storyen.

for å kalle detta en robin hood greie så skulle vell vi tjent på det uansett åssen tilfallet kom ut si.

og så kan dem faen meg ikke sitte å pålegge oss å kjøpe dyre miljøbiler som er bare dritt og dem kjører rundt i biler i milion klassen med motorer på over 5l og ikke betaler en dritt.

blir gjør som jeg sier og ikke som jeg gjør oplegg liksom skal vi som private tenke som dem vill så burde dem kanskje gå forran som et eksempel og ikke motsatt. det skal ha det som gjør ting værre.

men når vell bare et vist punkt før dem ender med å kjøre norge rett ned i grøfta igjen og ender opp med sikkelig diktatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei staten er di idiotene som er på stortinget. men vi har valgt dem så alt dem bestemmer er det vi som bestemmer. hehe i føge dem da?

eneste forskjellen fra diktatur og det vi har er at vi velger ny diktator hvert 4 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det kan være vanskelig nok å bli enig om hva slags pizza man skal ha når man er flere enn en, så om fire millioner nordmenn skulle kranglet om alle saker kunne det blitt virkelig moro.

Du må gjerne komme med bedre forslag til hvordan ting skal styres dog :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...