P.I.B Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jobber på ett prod.verksted i Dimplex/Siemens - Tr.heim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Går teknisk fagskole elkraft i trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg er er sjåfør.... På litt av hvert... På sett å vis mitt eget vikarbyrå. Er vikar på 6 drosjer, vikar på avisbil, vikar på brødbil og i tillegg det som måtte dukke opp... Har nok å gjøre kan man si, døgnet har for få timer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Går tredje året på Tekniske og almenne fag på Raufoss. Er forøvrig lærling som industrimekaniker noe jeg skal være utlært som i løpet av ca. et år til. Turen derfra går til Trondheim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 jobber på et båtbyggeri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 jeg er permitert, jobbet for hydro på raufoss før. ny jobb på gang nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Neonlars Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Skal i lære te sommeren. Håper på Subsea, evt drilling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg er utdannet som maskinarbeider (cnc-operatør) men jobber ventilasjons montør, i en selskap som heter miljøventilasjon..har jobber der i en 4 månder no.. Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Elkraftmontør, høyspent. Fra 10 til 300.000 volt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jobber som skipselektrikker lærling på dette seismikk skipet. Går ombord om et par dager og da skal jeg til det indiske hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Er maskinfører og kjører en slik sak.... faen, har bare en L90D det var det sikkert mange so skjønte. jobber som anleggsmaskinfører i et familiefirma og er drit lei av det. Ikke store forskjeller kjøremessig på L90 og L120... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Utdannet som mekaniker og jobber hos Wartsila Norge, et skipsverksted! Jobber med slike! Noen av verdens største motorer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jobber som skipselektrikker lærling på dette seismikk skipet. Går ombord om et par dager og da skal jeg til det indiske hav det er noe jeg også håper på å komme meg ut\offshore på platform ellet båt! er nå elektrikker\automatiker lærling jobber på et skipsverft! vi legger inn alt elektrisk i båtene fra bunnen av.. denne er vi snart ferdig med(samme båt som på bildet) å skal snart begynne på en stor katemanran\elvebåt lik den på bilde(båten på bilden var jeg med å bygget for ca 1år siden) inntresang og gøy jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Driver eget firma (Engman Invest) hvor jeg selger telekomløsninger til bedriftsmarkedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jobber som skipselektrikker lærling på dette seismikk skipet. Går ombord om et par dager og da skal jeg til det indiske hav er det victory el vanguard i så fall var eg med å bygde di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå