Gunnar Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 kanskje fordi det var glatt? greit man har 4hjuls drift på hulastern, men får man sleng er man fucked(så lenge man ikke bruker spakestyring) ... jeg lurer fortsatt på hvorfor den har kjettinger på _fremhjulene_... Kunne tenkt meg å fly flyet selv jeg Ikke bare være passasjer. Når vi snakker om fly, er det fler enn meg som irriterer seg over at folk må klappe når flyene lander?? Hva er greia med det? Er det så utrolig fantastisk at pilotene klarer å gjøre jobben sin? Kanskje jeg skal begynne å klappe for bussjåføren jeg da... Det der er et sydentur/charter-fenomen. Ser ikke en sjel som klapper på distanser hvor det kun er pendlere og normale edru folk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Kjører båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hügel Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Er et logistikkmenneske......sitter på et lagerkontor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Og jeg er murer, men legger nesten bare flis Og er selvstendig næringsdrivende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 kanskje fordi det var glatt? greit man har 4hjuls drift på hulastern, men får man sleng er man fucked(så lenge man ikke bruker spakestyring) ... jeg lurer fortsatt på hvorfor den har kjettinger på _fremhjulene_... Kunne tenkt meg å fly flyet selv jeg Ikke bare være passasjer. Når vi snakker om fly, er det fler enn meg som irriterer seg over at folk må klappe når flyene lander?? Hva er greia med det? Er det så utrolig fantastisk at pilotene klarer å gjøre jobben sin? Kanskje jeg skal begynne å klappe for bussjåføren jeg da... Det der er et sydentur/charter-fenomen. Ser ikke en sjel som klapper på distanser hvor det kun er pendlere og normale edru folk.. Åh, joda, de fins der også... Har møtt klappere på flighter innenlands også jeg Gardermoen-Vigra og Gardermoen-Langnes f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 ...dette er eit merkeleg fenomen....Det er sikkert passasjerar som er livredde som jublar over å ha overlevd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 er student, snart ferdig med en bachelor grad på nith i stavanger. har sikta meg inn på systemutvikling der, så skal jeg ta en master etter sommeren, innen prosjekt styring/ ledelse.. sikter på å ende opp som bmwe9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_arne Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg er platearbeider\montør. Jobber med vannkraft, så uten meg hadde der ikke hatt strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 kanskje fordi det var glatt? greit man har 4hjuls drift på hulastern, men får man sleng er man fucked(så lenge man ikke bruker spakestyring) ... jeg lurer fortsatt på hvorfor den har kjettinger på _fremhjulene_... Kunne tenkt meg å fly flyet selv jeg Ikke bare være passasjer. Når vi snakker om fly, er det fler enn meg som irriterer seg over at folk må klappe når flyene lander?? Hva er greia med det? Er det så utrolig fantastisk at pilotene klarer å gjøre jobben sin? Kanskje jeg skal begynne å klappe for bussjåføren jeg da... Det der er et sydentur/charter-fenomen. Ser ikke en sjel som klapper på distanser hvor det kun er pendlere og normale edru folk.. ehh.. fordi den har mest trekk-kraft på _fremhjulene_ og hvis du svinger i høy fart og bare har kjettinger på bakhjulene så drar du bare rett frem. kjettinger på bakhjulene er ikke nødvendig så lenge man har litt vett i skallen. DERFOR har den kjettinger på _FREMHJULENE_ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jobber i Canal Digital foreløpig.... Men skal sannsnyligvis starte som ROV Pilot til sommeren, hvis noen vet hva det er Har kjørt en PLUTO en gang, det var skikkelig gøy. Men det er jo en liten ROV da. Har vel vokst opp på verkstedet til faren min som driver med dette... Kjørte den første ROV'en når jeg var åtte år og synes det bare blir mer og mer gøy..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jobber som bedriftskonsulent/selger i Nordialog... Men kunne vel helst tenkt meg fulltidsjobb som pilot/trhottleman på spirit of norway...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logitech Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jobber som flyger. Lucky you!! Hvilket selskap? SAS Braathens, som det nå heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=47902#47902 Er 2. gang jeg linker til dette innlegget nå så da er det altså den 3. tråden om hvor vi jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Tok fagbrev som flysystemmekaniker i '01, jobber med Super Puma helikoptre ved Stavanger lufthavn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Jobber som flyger. Lucky you!! Hvilket selskap? SAS Braathens, som det nå heter. Har en gutte drøm om å sitte bak spakene, har du noen tips om hvilken vei man bør gå? .. nåløyet for å lykkes er vel ganske liten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå