Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Så sykt vått ut.. Køyre dei på glatta her??? Er det så lurt å stå å burne da da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Køyre dei på glatta her??? Er det så lurt å stå å burne da da? Hva mener du? Det er isbanekjøring.. Gjør jo ikke annet enn å ligge bredt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Så sykt vått ut.. Køyre dei på glatta her??? Er det så lurt å stå å burne da da? Min fetter det der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Må være dette han sikter til:http://www.gatebil.no/index.php?id=684&pageid=116 Din Amazon 336mik? Linken datt ut men du fant det jo selv så da.. Det er amazonen til 336mik ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Det er amazon`en ja..Står forresten et lite stykke om lisjøen på gatebil.no. Dessverre ble det litt bløtt i en sving der litt utpå søndagen ja,og nå regner det her,så det spøker litt for om det blir kjøring til helga. Jeg skal legge ut en status rapport i løpet av fredagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 Køyre dei på glatta her??? Er det så lurt å stå å burne da da? Hva mener du? Det er isbanekjøring.. Gjør jo ikke annet enn å ligge bredt da.. Ja, greit nok at dei ligge bredt heile vegen, men er det så lurt å stå på ein plass å burne... Såg ut som dei stod å burna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Ja, greit nok at dei ligge bredt heile vegen, men er det så lurt å stå på ein plass å burne... Såg ut som dei stod å burna! Hvordan i alle dager kan du tro at de står stille?! Fremhjulene i full sving og bevegelse, snø/is/slaps/vannsprut rundt hele bilen, osv.. går nok i full fart det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 Dessverre holder ikke været i helga,så banen vil være stengt 14 og 15 januar. Håper på kaldt og fint vær til uka,så det kan bli kjøring til neste helg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Dessverre holder ikke været i helga,så banen vil være stengt 14 og 15 januar.Håper på kaldt og fint vær til uka,så det kan bli kjøring til neste helg igjen. Ok, gi tilbakemld. anng. neste helg. Har en Taunus som gjerne skulle fått kjørt seg litt Bilen må ikke være registrert håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 14, 2006 Share Skrevet Januar 14, 2006 Det tviler jeg på ... isåfall så holder et par prøveskilt. Men jeg tror det er fritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2006 Prøveskilt holder ja,også ser vi helst at den er i nogenlunde forskriftmessig stand.Bremser og lys burde ihvertfall virke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 Prøveskilt holder ja,også ser vi helst at den er i nogenlunde forskriftmessig stand.Bremser og lys burde ihvertfall virke. Ok, takk for svar. Bilen ble EU-godkjent i 05 så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 16, 2006 Share Skrevet Januar 16, 2006 er det noen som har lagt ut filmer fra der eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Eneste jeg har sett av film derifra er på kanal motor.Mulig osenworks har noe.Mener jeg har sett han vært der å filmet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Det ligger ihvertfall noe filmer fra Lisjøen fra ifjord på www.gunstig.no Spent på været utover nå.. på Tøråssjøen var det kun stålisen i dag. Mangler både snø og litt mer blå grader. Hørt noe om ståa på Lisjøen? Ligger vel litt mer meter over havet..? Gira på å få kjørt i helga nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå