Hakon Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6813780&sid=1alTBOG-z407269&pos=1&tot=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Styg front, baklyktene, fysj, vingen nei og nei.. Ellers var den jo fin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Hmm..Man hadde sikkert blitt lagt merke til med en ekstra arm stikkende ut av ræva, men jeg syns ikke det er "rett type" oppmerksomhet forde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 *Peker og ler* (som alltid av slike biler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Litt spesiell... Mange andre biler eg hadde kjøpt før den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2006 no shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 *riste oppgitt på hodet** Smaken er som baken, det hører vi hele tiden, men enkelte "smaker" burde vært forbudt! Dette er jo ekstremister innen plastic fantastic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 6, 2006 Share Skrevet Januar 6, 2006 Mener jeg har sett den her før også. Mye dårlig passform ute og går. Se bl.a. fangeren bak. Er jo helt skjev. Var vel ikke akkurat gjennomført inni heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Har stått til salgs før denne ja og da mye billigere om eg ikkje tar voldsomt feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Det stemmer John. Meinar det er ein tråd her på fora som omfattar den bilen og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 jeg mener bestemt at denne har vært oppe til diskusjon flere ganger ja! og 200k for denne er jo helt høl i huet! her er det strap-on-dvd-skjermer, vanlige skinnstoler, klint på et styling kit og fete felger (som forresten var pene) og forventer å få dette for den?? tilogmed jeg som liker ombygde/stylede bmw's fikk avmak fra denne gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gypz Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 grei farge synes jeg, var sugen på en e36 med samme farge før. men det er vel det eneste jeg kan si positivt mtp denne.. og lakka dørhåndtak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Noen gode ideêr, noen dårlige, noen verre, men ingen av de var spesielt gjenomførte. Og strap-on DVDskjermer da... HAHA!! Til og med min aldrende mor hadde ledd av det. I hvertfall til den prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg ville heller blitt sett i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå