Skogly Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 195.000? Dream on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 heelt totalt jævlig.. fin handlevogn på butikken det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Huff av meg, helt for jævelig spør du meg..... Men men, smaken er som baken Og for en pris, håper det ikke er en som går på denne smellen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg ville heller blitt sett i denne.HA HA, det er jeg helt enig i . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg ville heller blitt sett i denne.HA HA, det er jeg helt enig i . Det var dagens! Ganske grei men interiøret.. kan vel nesten ikke kalle det, det en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 hehe.. litt kjedlig å komme i en showbil til 195 000kr å måtte sveive ned sideruten fremme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 synes det ble litt mye j men... prisen var allefall ekstrem!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg ville heller blitt sett i denne. den der har ikke metallic lakk, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 jeg mener bestemt at denne har vært oppe til diskusjon flere ganger ja! og 200k for denne er jo helt høl i huet! her er det strap-on-dvd-skjermer, vanlige skinnstoler, klint på et styling kit og fete felger (som forresten var pene) og forventer å få dette for den?? tilogmed jeg som liker ombygde/stylede bmw's fikk avmak fra denne gitt! enig med deg! felgene var råe! men resten var jalll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jøssda... en ekstra stor kebab med ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Ser ut som et akvarium i reservehjulsbrønnen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå