Ole-P Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Tror ikke BMW kommer til å lage kassebiler og lastebiler heller, som MB gjør. (Disse har vel også FWD?) dem har laget dem hehe: Iso Isetta Autocarro måtte bare hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Tror ikke BMW kommer til å lage kassebiler og lastebiler heller, som MB gjør. (Disse har vel også FWD?) Mb spriter og større trekker bak, og de som er mindre trekker feil (E og C klasse trekker også riktig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 framhjulstrekk er feilhjulstrekk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Hvis BMW lager bil med framhjulstrekk så kommer Armagedon til å ramme jorden Dessuten kommer jeg til å ta meg en tlf til Tyskland å fortelle de att de ikke får lov!! Ole har talt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Hvis BMW lager bil med framhjulstrekk så kommer Armagedon til å ramme jorden Dessuten kommer jeg til å ta meg en tlf til Tyskland å fortelle de att de ikke får lov!!Ole har talt de kommer nok til å få helt noia, og trekke planene om bakhjulstrekk hvis de får telefon fra deg tror jeg! hihihi jeg skal sende et sinnabrev jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 en smal sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå