Gå til innhold

Lovlig med angel eyes?


Diggern
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

.....og kombinasjon en grøftelys og parklys er kun lov i dagslys:)

men ser best ut i mørket.......

Men er også slike som kjører med slikt i mørket (da sammen med nærlys) som jeg virkelig hater over alt på jord (nesten). Hadde borgerarrest fungert på slike som kjører slik, så hadde det vært mange som hadde vært 1300,- fattigere. Blir jo blendet av minst 10-20 stykker hver dag når jeg putrer litt rundt i byen her.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såååå ille er det da ikke.. men skjønner hva du mener. kjører selv med vanlig kjørelys i mørket. men cruuuising rundt i byn så skal du ikke se bortifra at jeg bytter om :) men blink med grøftelysa dine.. så skjønner vel de fleste at de bør bytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... hvilke grøftelys? :roll:

Importbil fra tyskland (91mod E36) kom ikke med slikt "tull"... :( Isj.. så jeg må få det ettermontert og all det tullballet som da evt følger med av monteringsplunder.

EDIT:

men jeg pleier å blinke med fjernlysene til dem, og som regel så får jeg bare en hilsen tilbake (hilser med hånden når jeg kjøre forbi dem). Jeg kjenner ikke dem, og de kjenner ikke meg... men allikevel.. idioter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....og kombinasjon en grøftelys og parklys er kun lov i dagslys:)

men ser best ut i mørket.......

...ikkje i kombinasjon med AngelEyes ;)

syns det er rått jeg ass... bare sjekk ut:

DSC00844.jpg

...AngelEyes ser bra ut i mørket, men det eg meinte var at grøftelys og AngelEyes ser bar ut i dagslys og !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...