Gå til innhold

Lovlig med angel eyes?


Diggern
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg mener ettermonterte angeleyes ser helt jævlig ut. burde vært forbeholdt de bilene som ble levert med dette orginalt.. værste jeg ser er golf3 med angeleyes. er bare slik jeg får lyst å knuse noe

...Kva med ettermontert på BMW? (er einig i at det ikkje kler anna enn BMW, men til gjengjeld så er det meget bra på den)

jeg klarer å strekke meg til at det er "lov" å ettermontere orginale (eller de som er prikk like) angeleyes på de tidlige e39 (før 2000)... :) ellers sykes jeg ikke det er pent.. rare farger på lyset, små store ringer, svakt uklart lys.. etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mener ettermonterte angeleyes ser helt jævlig ut. burde vært forbeholdt de bilene som ble levert med dette orginalt.. værste jeg ser er golf3 med angeleyes. er bare slik jeg får lyst å knuse noe

Mener du det er stygt på e30 m3 også eler?? :twisted:

jeg mener ikke det er fint på e30, og folk burde slutte å tukle med e30 m3! :) er en flott bil som holde seg orginal...

(jeg tror jeg pisser litt i motvindt her, men det gjør ikke.no) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på eu-kontroll med min forige bil kom bilen nesten ikke gjennom pga angel-eyes lyktene mine.. Lyktene var E-merket og alle slike ting men hun damen som gikk gjennom bilen min mente de ikke var lovlige. Sa at de var e-merket til hun og hun ga seg etterhvert... Herregud, ble irritert på hun da asså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....og kombinasjon en grøftelys og parklys er kun lov i dagslys:)

men ser best ut i mørket.......

...ikkje i kombinasjon med AngelEyes ;)

syns det er rått jeg ass... bare sjekk ut:

DSC00844.jpg

Tviler på at denne kombinasjonen ville gått gjennom en EU-kontroll. Litt for mange parklys der vil jeg tro. :roll:

Pent å se på men tror i kke det er lov til å ha mere enn to parklys på en personbil.

Var mye pes med det den gangen de begynte å selge "1000 metere" med parkeringslys. Mener de som monterte dette fikk beskjed om at det ikke var lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...