Kenneth BMW Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Kjør på Maxxsonics!Er du bare interessert i forsterkerne? Jeg kommer til å lage noen pakker med subber og forsterkere, forsterkere og comp-sett. og den komplette pakken osv.. disse pakkene blir billigere å kjøpe enn løse produkter. Kom med forslag! kansje det er en pakkeløsning du har lyst på kan nok hende du har skaffet deg en kunde en gang i fremtiden ja!! bassere har j bra med får øyeblikket..forsterkere jeg har er jeg egentlig veldig fornøyd med, men ha ikke brukt de maks enda (har ikke nok strøm).. men kanskje jeg kjøper et front sett av deg etterhvert..blir utpå våren/sommeren en gang..skal ikke ha med d første så kontakter jeg deg senere!kan nok hende du får solgt en værsting forsterker og ett comp sett! Hørse bra ut Du er velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 10, 2006 Share Skrevet Januar 10, 2006 forresten, lykke til med ny butikken.. ser lovende ut !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2006 Ok se om du finner en da. Her er en til, eller har du allerede sett den ? http://www.sgcshop.com/product_info.php ... cts_id=195 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Linken til VENSTRE? Han sitter jo på andre siden av skjermen, så da blir det venstre for han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Januar 11, 2006 Share Skrevet Januar 11, 2006 Heisan Vi er igang med en ny SGCshop. Det skal inn masse produkter og det legges inn daglig. Vi kommer til å kjøre åpningstilbud og spesialpakketilbud så her er det bare å se innon. Gi tilbake mld om det er noe spesielt dere søker etter. Ris og ros Linken på venstre siden virker vist ikke som den skal så her er en link www.sgcshop.com Ser bra ut, men det er en del feil på siden. Ikke noe alvorlig, men dette kan for eksempel føre til at folk som søker etter produktene dine på eks. google ikke finner deg. Sjekk denne linken: http://validator.w3.org/check?url=http% ... gcshop.com Dette er feil som gjør at siden ikke blir foretrukket av søkemotorer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 OPS hehe venstre side= høyre Der var det mye ja. den skal fikses. takk for den;) Jeg takker alle som hjelper meg med å finne bugs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå