///MikkeBMW Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 qoute: eg drar og ser på den no. Oj, prata me han no.. er på bjorli for ta det når han kjem heim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Jævlig bra KSR Skylder deg en tjeneste Prata med han jeg og men skjønte ikke så mye av det han sa pga. dårlig mobil signaler, rask i praten og møre dialekt Men skjønte at han var borte og at han skulle sende bilder på mail.. Men ta MASSE bilder som arimanni sa! ;)' Igjen: Tusen takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Ah...bimmers-brotherhood Håper det er en bra bil da! Morsomt å se utfallet av dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Eg og har vore i kontakt med han som skal selge denne... Virker som ein veldig bra bil... Er faktisk litt interessert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2006 Har du fått oppgitt noen feil eller mangler på den? Hvordan har han fremstilt standen på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå