Christian_ Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 323 motor til e30 selges med girkasse 325 motoren har slitt kam,og det er mulighet for at motoren trenger en overhaling. Begge selges billig grunnet plassmangel.... Begge motorene fulgte med en e28 som jeg nylig kjøpte,så jeg vet desverre lite om de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Vet du årsmodell på de da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 vet desverre ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw 323i Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 hva er prisen på de motorene da???323i hva går den for da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 hva byr du da? Har igrunn ikke anelse på hvordan tilstanden er (forige eier sa at den fungerte helt fint), men jeg har aldri prøvd den selv. Selges derfor billig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 323 motoren selges som den står for 3900kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 selges som den står? noen feil du vet om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 som sagt så mener den forige eieren at motoren fungerer fint,men jeg har ikke prøvd den selv....ingen feil som jeg vet om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 325 motoren er av den typen som ble produsert opp til sept.1987. Nærmere om årsmodellen klarer jeg desverre ikke å finne ut. Motoren trenger ny kam og nye ventilløftere. Selges uten hjerne og girkasse, kr 3000 eller bud. 323 motoren skal vere bra. Har tatt av toppdekselet, (kam og ventilløftere ser bra ut). Bunnpanne er skadet. Ellers vet jeg desverre svært lite om km og nøyaktig årsmodell. Hjerne følger ikke med. Selges med girkasse 3000,- eller bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 325 motoren blir no solgt i deler.. Topp og spjeldhus er solgt. Noen andre som trenger noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 20, 2006 Share Skrevet Januar 20, 2006 selger du blokka til 2.5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 20, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2006 Ja det skal jeg! Bare kom med bud du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2006 323 motoren kan selges i deler, dersom det er interesse for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 B25 stemler og råde er solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_ Skrevet Januar 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2006 B25 stempler og råde er solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå