sivert Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 he he. øvelse gjør mester, kan unnskylde meg med at det er første gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 Nydelig bil du hadde, sivert. Liker også den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ch88 Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 det går i BMW ja! fine biler. spess den aller første.. den var strøøøøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andersen Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Fin bil du hadde Hvor langt hadde den gått da du solgte den for 90k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 den hadde gått 127000 garanterte km. det var en 92mod 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 må senke de mer foran enn likt foran og bak.. mitt tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Sivert: Hvorfor brukdere ikke bilen til frua de til våler a?? Kanskje litt bedre å kjøre e39'n da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 hehe, kan vel si det slik maze, hadde litt trøbbel med madammen sin bil på den tiden så da ble det e39´n, bilen hennes skal under kniven før sommeren, så det blir vel den som blir brukt på treffet på rudskogen. regner med at du skal dit å kjøre litt maze??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jupp, stemmer nok det.. Hehe. Skal vel ta meg en tur ja. Vi får ta en kolonne nedover dit også. Håper å få testet vogna litt på bane også da. Tror den kommer til å funke bra nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Likte kjærra til far jeg da, savner den spoileren på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Januar 9, 2006 Share Skrevet Januar 9, 2006 Hei! Denne bilen var vel ikke senket den ? Bilen min er så lav at det er ondt og kjøre den. Smeller og slår nedi over alt. jeg vil ha den opp !!! Er dette orginalt eller? I såfall tror jeg nesten jeg går for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det er orginalt m-tech understel på den, det er vel det coupen er levert med hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 her er bilder av bilen jeg bruker nå om dagen, venter bare på klarsignal fra dama til å få kjøpe ny bil, dette er en 94 316coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå