marius paulsen Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 noen som har noen erfaringer hær? hadde tenkt på en sånn kcr box,er dem som virker mest seriøse! noen andre intresange konkurenter? er foresten en 136 hk versjon! kcr lover 165 hk 335 Nm ,er kanskje littå tro på julenissen da men får man noe i nærheten så blir vel det bra! litt info;Boxen samarbetar med styrboxen och innehåller ett program som är anpassat för just den motortypen den ska användas på. Man behöver alltså inte göra någon inställning. Monteringssats medföljer som monteras vid olika givare runt om i motorn (kontakta oss för mera info). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 ingen som har trimmet diselbil hær da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 eg har! Passaten vart først trimma med ein powerbox, men etter nokon år vart denne unøyaktig og trengte kontinuerleg justering. Så eg røska ut heile greia og bytta chipar i hjernen, og det er ikkje tvil om at det er ein betre og meir teknologisk løysning enn ein bypass boks..... Det var min erfaring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2006 har lett litt på autopower om temaet og det ser ut som de fleste så ut til å være fornøyd!hadde ikke lyst på chip da denne er vanskligere å demontere! hadde ikke tengt å ha denne mer enn ca 1 år til så tanken var da at jeg kunne ta ut boxen når jeg selger bilen! får bare bestille og prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Januar 7, 2006 Share Skrevet Januar 7, 2006 .....ja det er lett å ta med ein powerbox, det er heilt klart ein stor fordel! Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 ingen flere som har prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå