Gå til innhold

Vinterdepresjon?

M3Compact
 Share

Anbefalte innlegg

var berre redd at du fikk ein liten midlertidig deformasjon der dekket møtte bjelken, og når du køyre så ville du få punktslitasje...men nei, eg påstår ikkje noko.,

Jeg også har hørt at dekk med felg ikke skal lagres stående. Men derimot dekk u/felg kan lagres på den måten...??

Tror jeg leste det på en av dekkposene jeg fikk med når jeg kjøpte dekk sist.... :-k Kill me if im wrong....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var berre redd at du fikk ein liten midlertidig deformasjon der dekket møtte bjelken, og når du køyre så ville du få punktslitasje...men nei, eg påstår ikkje noko.,

Bygde hyller for å ha tre hjulsett liggende i stabler på fire hjul ved siden av hverandre i høst. Fant ut det måtte være det beste. Selv om de kanskje ikke tar skade av å stå så lenge de er har skikkelig lufttrykk, så kan det skje at de går tomme i løpet av vinteren/sommeren, og da tror jeg neppe de har godt av å stå og skvise dekket i lange tider. Fant to av sambo's vinterdekk tomme for luft i høst. Ventilene som lakk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bygde hyller for å ha tre hjulsett liggende i stabler på fire hjul ved siden av hverandre i høst. Fant ut det måtte være det beste. Selv om de kanskje ikke tar skade av å stå så lenge de er har skikkelig lufttrykk, så kan det skje at de går tomme i løpet av vinteren/sommeren, og da tror jeg neppe de har godt av å stå og skvise dekket i lange tider. Fant to av sambo's vinterdekk tomme for luft i høst. Ventilene som lakk..

....eg har mine dekk hengande på veggen på bøylar gjennom senteret, og dei heilt nye felgane til BMW'en ligg i stabel (felgen var for breid ;) og eg har no for mange sett )

Trur ikkje det er bra å ha dekka ståand slik....då ville eg i alle fall har mykje luft i dei og sjekka trykket i løpet av vinteren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...