Gå til innhold

Topp på 318is


Michael
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har et sånyet verktøy til å ta av og på kammene med, etter litt forskning fant jeg ut at man må jo ha et slags spesialverktøy til dette(ikke den du låser kammene med) Hadde vært grådig fint hvis noen kunne lånt bort et såntet

det ser ca sånn ut

removal_tool1.GIF

Hvis jeg ikke får tak i et såntet så bytter jeg ikke ventiltettinger når jeg skal bytte toppakning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke dette verktøyet da.. Siden du skal ha av toppen uansett er det bare å vippe om ventilene og legge mellom taustumper eller noe annet mykt..

Den skjønte jeg ikke helt..

Går det an å slipe toppen uten å ta av kammer og ventiler og slikt eller er det vrien å få stilt dem opp slik at det ikke er noe som stikker nedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en annenting me denne toppen, den har natriumfylte ventiler, hva vil det si? at de er fylte med natrium, selfølgelig, men hva gjør dette?

Hvet ikke helt hvorfor det er bra, men de må ihvertfall leveres som noe slags spesialavfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke dette verktøyet da.. Siden du skal ha av toppen uansett er det bare å vippe om ventilene og legge mellom taustumper eller noe annet mykt..

kunne du forklart dette litt bedre, du mener altså å vri kasmmen og legge noe bak hver ventil etterhvert som de står oppe for å ta av trykket på kammene..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...