Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Vi har nå sett hva folk jobber med.. jeg er i alle fall litt nysgjerrig på hva slags sport folk driver med selv spiller jeg Squash, Tennis, Innebandy og driver litt med Roing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 jeg går tur jeg,er vel ikke noen sport kanskje! og er det noen som erter meg når jeg er full så hender det at det blir litt boxing oxo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 jeg går tur jeg,er vel ikke noen sport kanskje! og er det noen som erter meg når jeg er full så hender det at det blir litt boxing oxo! spiller poker:) det er en bra sport det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 poker er knall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 jupp. ble nr 3 i ei turnering med 1500, og nr 18 i ei turnering med 800:/ no nettop. tjent 3 dollar i kveld hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 poker er knall... Jepp, poker er døds kult. Spesielt Texas hold'em. eh.. sport, jeg spiller golf da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 hehe,poker mesterskap får bmwgutta og bmwjente'n.. hadde d vært no el? hehe! sport er sport, sport er trimm,og j trimmer bare biler j! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 spiller bare hold` em.. fort å bli avhengig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Nei..det er vel fotball det da og litt vektløfting på hobbybasis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 vekttrening 4-5 ganger i uka. BodyPump/Spinning ca 2 ganger i uka. å endel Texas Hold`em så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 bowler et par ganger i året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Tungvekter i Snowboard hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Hæsta Også prøver jeg å jogge litt, men syns ikke det er helt sesongen for det nå... Kaldt og glatt og jævlig Bedre å frese opp noen snødekte jorder på hesteryggen da, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 du er jente, eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 du er jente, eller ?[list=] nei hus er mann.. derfor hun heter senorita.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå