Pauls1 Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 du er jente, eller ?[list=] nei hus er mann.. derfor hun heter senorita.. omg.. litt full no ja...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Skrevet Januar 8, 2006 hehe.. jeg er ikke full... jeg vet da faen hva folk kaller seg ... er jo pseudonym uansett.. man kan aoldri vite
TOREBMW Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 stilig at det kommer jenter her på forumet da når det gjelder trening så bowler jeg noen ganger i året og står snowboard,og seff mye mekking det teller da kansje..
Schnellfahren Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Styrketrening og prøver(!) å jogge litt innimellom...
-fek- Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Styrketrening ca. 4 gonger i veka, og snowboard så ofte som eg har tid
skillbill Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 golf om sommeren/vår/høst, gidder ikke spille inne om vintern, og poker året rundt er biljard en sport? ja da driver jeg med det innimellom også
marlao Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Jogging, styrketrening, langrenn, alpint. går en del i fjellet om sommeren. og så er det selfølgelig poker året rundt
Jonte Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Jeg trener styrke, jogger litt (prøver), snowboard og litt fotball på hobbybasis.
BalleKnalle Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Prøver å få til litt vekt-trening og jogging/fotball utenom skole og obligatoriske bleieskift...
Lien Skrevet Januar 8, 2006 Skrevet Januar 8, 2006 Vekttrening 3 ganger i uka.. + en del snowboard på vinteren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå