Pauls1 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 du er jente, eller ?[list=] nei hus er mann.. derfor hun heter senorita.. omg.. litt full no ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 hehe.. jeg er ikke full... jeg vet da faen hva folk kaller seg ... er jo pseudonym uansett.. man kan aoldri vite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Haha! Ja, jeg er jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2006 daså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pauls1 Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 told ya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 stilig at det kommer jenter her på forumet da når det gjelder trening så bowler jeg noen ganger i året og står snowboard,og seff mye mekking det teller da kansje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Styrketrening og prøver(!) å jogge litt innimellom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-fek- Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Styrketrening ca. 4 gonger i veka, og snowboard så ofte som eg har tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 golf om sommeren/vår/høst, gidder ikke spille inne om vintern, og poker året rundt er biljard en sport? ja da driver jeg med det innimellom også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Konkurranseskyting med rifle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jogging, styrketrening, langrenn, alpint. går en del i fjellet om sommeren. og så er det selfølgelig poker året rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg trener styrke, jogger litt (prøver), snowboard og litt fotball på hobbybasis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Prøver å få til litt vekt-trening og jogging/fotball utenom skole og obligatoriske bleieskift... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg spiller Tennis og går på ski Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 8, 2006 Share Skrevet Januar 8, 2006 Vekttrening 3 ganger i uka.. + en del snowboard på vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå